Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Snímek Rozdílné světy, který se odehrává v současném Řecku, se skládá ze tří samostatných historek, z nichž každá sleduje milostný příběh cizince a Řeka. Každý příběh představuje jinou generaci, která se zamilovala v turbulentní době socioekonomických nepokojů ovládajících celou jižní Evropu, a na samém konci se spojují v jeden. Podobně jako trojdílný umělecký výtvor, v němž je sice každé dílo do jisté míry samostatné, ale skutečný dopad mají pouze v případě, že jsou nahlížena jako celek. Film sleduje trnitou cestu postav k lásce a problémy, které se v jejich světě vyskytují. I navzdory této drsné realitě je Řecko stále místem, kde existuje pravda, krása a lidskost. A kde láska vzkvétá i v tom nejtemnějším období. (HBO Europe)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (22)

Autogram 

všechny recenze uživatele

Poviedkových filmov s prepájajúcimi sa príbehmi je veľa a tento nie je najlepší. Zaujímavé na ňom je najviac to, že je grécky, a potom ešte hudba. Chvíľami je film príliš pomalý, keď zobrazuje lásku, ktorá sa vinie celým filmom, a potom prepne na vyššiu rýchlosť a dôležité momenty sú ako z rýchlika. Nie všetko mi na filme sadlo. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Asi nejlepší řecký film, co jsem doposud viděl. Hodně slušně kombinuje situaci po krizi v Řecku a nekonečné fronty emigrantů směřujících z Blízkého Východu do Evropy. Tři příběhy mě bavily a hodně pěkně se filmem prolínaly. Skvělí byli i samotní herci. Hodně mě překvapil režisér, který si ve filmu i zahrál a ještě k tomu předvedl naprosto parádní výkon. Také mě ale překvapilo, že do svého projektu uhranul J.K. Simmonse, který v posledních letech zažívá obrovský herecký vzestup a kde ho vidím, tam si ho neskutečně vážím. Pokud chcete vidět řeckou odpověď na to, co si myslí o krizi nebo o Sýrii, tak se podívejte na tento film. ()

Reklama

misterz 

všechny recenze uživatele

Na lásku nie je nikdy neskoro, pričom často vyjde až na druhý pokus... Jeden z najlepších gréckych filmov. Dokázal v sebe jedinečným a divácky pútavým spôsobom spojiť aktuálnu ekonomicko-politickú situáciu nielen v Grécku (ekonomická kríza, migranti...) s dramaticko-romantickou linkou, ktorá sa tu vinie všetkými jeho tromi poviedkovými časťami. Tie sa na záver veľmi šikovne spoja a ukáže sa tak celá mozaika príbehu, i s dôsledkami. Nekonformná, svojim spôsobom zaujímavo koncipovaná dráma. Slušný nadpriemer. 80/100 ()

Mitisko 

všechny recenze uživatele

Tento film by sa dal charakterizovať jednou vetou: "Za zneužití témy lásky, podprahovými praktikami vnucuje divákovy obraz na pálčivé témy dnešnej doby:migráciu, rodinu-rodinný život a taktiež zobrazuje korporátne vedenie firmy a následky ekonomických opatrení." Film velmi takticky ohýba realne fakty, tak aby všetko vyzeralo uveritelne a aby divák súhlasil so všetkým čo film zobrazuje. Najsilnejšie bolo vykreslenie doslova strašného života v rodine a to vo viacgeneračnom zobrazení, taktiež zobrazil rozvod rodičov, ako niečo dobré pre malého syna. Takto protirodinných myšlienkach to ide celé. Druhá najsilnejšia vec bolo vykreslenie migrantov, kde Grécky fašišti, ich bez dovodu prenasledovali. Najdebilnejšia scéna bola jako mladú holku prepadli dvaja migranti, ale druhý migrant neváhal ani sekundu a pustil sa do dvoch a tým ju zachránil, ešte jej aj vrátil apple telefonek, teda nebola núdza ani o podprahovú reklamu. ()

radektejkal 

všechny recenze uživatele

Christoforos Papakaliatis se asi sotva zařadí mezi ony "báječné řecké režiséry". Do rámce, který má dokázat, že svět je jeden a šéfuje mu Eros, se vejdou jakékoli příběhy. Nemusí to být právě tyto - a budou právě tak triviálně pravdivé. Naopak snaha zbastlit (vytvořit) příbehy tak, aby co nejlépe do tohoto rámu pasovaly, jejich násilná schématičnost a podbízivost, nakonec vyvolá jen rozpaky. ()

Galerie (45)

Reklama

Reklama