Reklama

Reklama

Pepsi versus Coca Cola, nesmiřitelní rivalové

(TV film)
  • Francie Face to Face - Pepsi vs Coca: The Battle of the Century (více)

Obsahy(1)

Z lékárny na pranýř aneb souboj slavných limonád s časem i mezi sebou. Některé rivality připomínají hvězdné války mezi USA a Ruskem, i když jde třeba jen... o bublinkové nápoje. Příběh sladkých limonád, které měly kdysi lidem pomáhat a teď jim spíše ve velkém kazí zdraví, je z ekonomického hlediska jen nudnou řadou čísel, ale neškodí si připomenout historii obou fenoménů na pozadí světových dějin. Zjistíme, že souboj miliardových firem je nejen zrcadlem doby, ale také dobrodružstvím s tajemstvím. A přestože už dnes nejsou Coca-cola ani Pepsi-cola jedinými nápojovými giganty na zeměkouli, jejich produkty zná každý. V dokumentu uvidíte mimo jiné řadu vzácných dobových reklam. (Česká televize)

(více)

Recenze (13)

buchannon 

všechny recenze uživatele

Důvody, proč jsem v poslední době moc nesledoval filmy, jsou tyto: Mnohem radši jsem sledoval MS ve fotbale a pak taky moji oblíbenou Le Tour de France a taky mě sledování filmů baví čím dál míň. Už mě moc nebaví sledování vymyšlených filmových příběhů, zvlášť když většina z nich za moc nestojí. Už jsem zkrátka filmy přesycen. A tento dokument? Zajímavá sonda do splněného amerického snu. Pepsi nebo Cola? Je to stejná otázka jako: horské kolo, nebo silnička? Čistě otázka vkusu. Ještě během sledování pořadu jsem zajel do obchodu a koupil oba proklamované nápoje a opět jsem se přesvědčil, že je mezi nimi minimální rozdíl. Jen Coca Cola byla zkrátka první. ()

Pharao20 

všechny recenze uživatele

Celkom zaujímavý pohľad na históriu dvoch gigantov bublinkových nápojov. Okrem tejto hlavnej myšlienky dokument poukazuje aj na iný zaujímavý fakt a to je sila reklamy. Priznám sa že som bol vždy v tom že to len ľudia v tejto dobe sú tak blbí že sa nechajú nahovoriť na každú hlúposť propagovanú reklamou, tento dokument mi ale ukázal že to nie je generačná záležitosť a ľudia boli rovnako hlúpi už pred 100 rokmi. a tak si spájajú obyčajný kolový nápoj so slobodou, nezávislosťou, vianocami, a čo ja viem čím všetkým :D ()

Reklama

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Když můžete přimět zákazníka, aby pracoval pro vás, tak proč toho nevyužít?" Reklamní souboje Pepsi a Coca-coly mě celkem bavily, ale to je asi tak všechno. Já totiž již dávno vím, že Bůh může proměnit Coca-colu v Pepsi, ale nejsem si zcela jistý tím, jestli bych to poznal. Já jsem totiž fandou Kofoly a unylé vyprávění o soupeření dvou amerických koncernů mě nechává poměrně chladným. ()

prezdivaka 

všechny recenze uživatele

Zajímavý a poučný dokument. Zejména o marketingu a reklamě. Musím za sebe říci, že dobové televizní spoty ze 60' a 70' let na kterých jsou řady rozesmátých šťastných lidí s lahví v ruce, mi připoměly stupidní propagaci budování komunismu. USA, které nejsou tak citlivé na vymývání mozků, tak zřejmě nevadí, že nápoj, který dětem škodí, se propaguje prostřednictvím Santa Clause a Vánoc, že obě firmy si kupují prodej na školách atd. Čekal jsem větší míru kritiky tohoto vytváření způsobu života, ale dokument se zaměřil jen na rivalitu dvou značek. ()

MikO_NR_1909 

všechny recenze uživatele

Film sa zameriava na proporciu prirodzenej súťaživosti a poukazuje na príklady z minulosti, ktoré viedli nezmieriteľných rivalov k marketingovému progresu. A k tomu, aby konkurenta otriasli, pričom však potrebujú jeden druhého. Dokumentu by prospela aj výrobná a obsahová stránka, čím by tie vonkajšie formulované interpretácie a analýzy, ktoré odzneli vo filme niekam pre nás nezainteresovaných divákov posunuli i v poznatkovej sfére. ()

Galerie (6)

Reklama

Reklama