Reklama

Reklama

Darebák a závodnice

  • Belgie Le Fidèle (více)
Trailer 8

Obsahy(1)

Když se Gino setká s Bénédicte, je to láska na první pohled – vášnivá, bezpodmínečná, ohnivá. Bénédicte pochází z vyšší společenské třídy, pracuje v rodinném podniku a řídí vozy na okruzích. Gino je zdánlivě běžný pohledný chlapík, ve skutečnosti ale skrývá tajemství – takové, které je nebezpečné pro něj i pro jeho okolí. „Gigi“ a „Bibi“ budou muset bojovat proti osudu i vlastním slabostem, aby zachránili svou lásku. Jak daleko ale mohou zajít? (Film Europe)

(více)

Videa (6)

Trailer 8

Recenze (38)

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Celkom milá francúzska vecička, ktorá má byť založený na skutočnosti a pritom z diaľky skôr pripomína nejaké Remarquov román (napr. Nebo nepozná obľúbencov). V podstate dve tretiny sú super, koniec už nebol tak dobrý. Najviac ma ale šokoval ten vekový rozdiel medzi zaľúbenou dvojicou, kto by tipoval 15 rokov? Ten Matthias Schoenaerts nejak nestarne. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Veľké európske kino o veľkej láske. Ak sa bojíte, že pôjdete na vysokorozpočtovú celovečernú epizódu Kobry 11, tak ste vážne na omyle. Prvá polovica je taká tradičná romantika s kriminálnou zápletkou, čiže tvorcovia ťažia najmä z príťažlivosti oboch prostredí, toho pretekárskeho a lúpežníckeho gangu. Druhá polovica je ale absolútne nepredvídateľná, čo sa spočiatku javí ako náznak, kam sa film bude uberať, tak vás film prekvapí nečakanými odbočkami. Či ich budete považovať za klišé, lebo ste to už niekde niekedy videli, to je otázkou vkusu. Osobne som ani 10 minút pred koncom nedokázal predovedať, ako to celé skončí. Film je uveriteľný najmä vďaka výkonom dvoch hereckých hviezd a celkovo ide o psychologicky celkom slušne prepracovaný film niekde na hranici komercie a nezávislosti. ()

Reklama

Morholt 

všechny recenze uživatele

Ono se to tváří jako klasická romance mezi sociálně nesourodou dvojicí a do určité míry tomu tak i je. Ale způsob podání působí docela neokoukaně. Primární zásluhu na tom mají především oba hlavní představitelé. Mezi Adéle Exarchopoulos a Schoenaertsem fungovala neskutečná chemie a poutavým způsobem byl popsán i vývoj jejich vztahu věnující se optikám obou zúčastněných. Určitou devízou je i fakt, že se jedná o přesně ten typ páru, u kterého víte, že nemůže dobře dopadnout, ale přejete si pravý opak. Solidně zvládnuta byla i ta trocha akce. Co mě trochu zklamalo byl melodramatický závěr, který mi v kontextu s předchozím dějem přišel trochu laciný a příliš vykalkulovaný. Ale to je možná dáno tím, že jsem si představoval hlavní hrdiny ujíždějící do západu slunce. 80% ()

claudel 

všechny recenze uživatele

Rozhodně vítám milostný příběh, kde s auty jezdí ona a ne on, to je příjemná změna. Navíc volba atraktivních a výborných herců, u nichž díky němu není poznat propastný věkový rozdíl, získává další body navíc. Vlastně první půlka pádí dobrým tempem, avšak v druhé půli a zvláště závěru se film promění v mix všeho možného a zbytečně si uškodí. Dalo se to vyřešit klasickými způsoby, které známe z jiných snímků anebo vytvořit něco neotřelého a zajímavého, nepovedlo se však ani jedno a potenciál zůstává nevyužit. O Velikonocích jsem neměl příliš šťastnou ruku ve volbě francouzských filmů, které mám přitom nejraději. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Chyběly mi emoce. Vadilo mi, že jsem onu osudovost lehce nesourodého páru z plátna necítil. Gigi a Bibi. On se sice prezentuje jako obchodník s auty, ve skutečnosti ale s bandou z dětství přepadává banky. Ona pracuje v tátově firmě a ujíždí na automobilových závodech. On má navíc fobií ze psů a ona si zřejmě ráda zadělává na problémy. Síle jejich vztahu jsem prostě nevěřil, tvůrci nutí diváka k tomu, aby si myslel, že jeden pro druhého jsou schopní udělat cokoliv, jenže nijak tomu i svou zkratkovitostí nepomáhají (ostatně z prvního rande je hned střih na soulož). Vedlejší postavy tvůrce prakticky nezajímají, jen se o ně párkrát otřeme, ale vše se točí okolo dua Matthias Schoenaerts, který se v domácím prostředí cítí lépe (v americké produkci mým favoritem kvůli svému hereckému projevu totiž rozhodně nebyl), a Adèle Exarchopoulos, která si po velmi kontaktním kousku Život Adèle vydobyla velký respekt. Tvůrci měli dvě atraktivní prostředí: závodní okruh, ale nijak využitý, a banky plné lákavých peněz. A ještě rozvíjející se vztah dvou sympatických lidí. Bylo jim to ale málo. Poslední půlhodina už tak vydatné stopáže je totiž plná zvratů a náhod, které ale úplně nefungují. Finále moderní milostné tragédie je tak už spíš o čekání na titulky než o vychutnávání si tragického rozměru lásky těch dvou. Pochopíte proč. 65% ()

Galerie (33)

Zajímavosti (2)

Reklama

Reklama