poster

I Think We're Alone Now

  • Austrálie

    I Think We're Alone Now

  • Nový Zéland

    I Think We're Alone Now

Drama / Sci-Fi

USA, 2018, 93 min

Režie:

Reed Morano

Scénář:

Mike Makowsky

Kamera:

Reed Morano

Hudba:

Adam Taylor
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • POMO
    **

    Pekelně pomalý, zbytečně natahovaný “úvod” filmu, který trvá dvě třetiny stopáže. A hlavně prázdný, poskytující málo informací o postavách či okolitém světě, i chabou chemickou interakci mezi nima. Poslední třetina pak sice příběh tematicky rozšíří, ale diváka rozhodně neuspokojí. Osobitý film to je, možná i zajímavý, ale určitě ne potřebný nebo zapamatovatelný. [Sitges FF](9.10.2018)

  • BoredSeal
    **

    Každé postapo ve vylidněných městech je příjemná záležitost, zpravidla do momentu, než se dostaví další lidé kromě postavy. A stejně to je i tady. Sledujeme rituály trpaslíka, který si v podstatě žije spokojeně, upravuje si město k obrazu svému a získává sympatie tím, že se ubytuje ve velmi dobře zásobené knihovně (kdo by to bez fungujícího Steamu ostatně neudělal taky). Bohužel mu klid zkazí příjezd otravné dívky, která ztělesňuje všechno utrpení civilizace - poslouchá moderní hudbu, pořád mele klapačkou, dělá bordel a nic nechápe. Trochu jsem doufal, že jí trpaslík odpráskne, ale bohužel jí tak nějak trpí dál. Do té doby jsem předpokládal, že se jedná o jednoduchý film o tom, jak je některým lidem lépe o samotě, protože peklo jsou ti druzí, ale režisér měl ještě větší ambice, jak mučit. Protože má pocit, že nestačí chápat radost jedince z klidu a samoty, vymyslí si k otravným vlastnostem civilizace zbytečný sci-fi mindfuck, který ještě víc znudí, protože přichází na řadu ultralevnost realizace. K tomu postavy začnou mluvit úplně nejasně, chovat se debilně a dialogy zní jako improvizace sedmiletého dítěte. Nejvíc mě trápí nezodpovězená otázka - tak opíchala toho trpaslíka nebo ne? Ano, tak neschopný je tento film.(26.11.2018)

  • misterz
    ****

    Tak neviem, ja na rozdiel od iných užívateľov vidím hodnotu v hĺbke myšlienky. Tento snímok toho povie veľmi veľa, aj keď je pomerne pomalý, tichý a miestami môže trošku nudiť. No veľa tu toho prezradí aj reč tela, najmä Petra Dinklageho, ktorý nie darmo v poslednej dobe získal množstvo cien. Má svoj charakteristický štýl hrania, ktorý chrlí do okolia kvantá charizmy. No na druhú stranu Elle Fanning sa opäť raz moc nepredviedla. Našťastie v tomto prípade charakter jej postavy nekládol nejak zvlášť vysoké nároky, takže v pohode. Byť sám je skrátka niekedy lepšie, ľuďom obyčajne vo vypätých situáciách na konci sveta začne hrabať, ak napríklad v nedávno videnej Aniare (2018). Škoda, že sa tu autori nevenovali aj pôvodu tej záhadnej choroby. Slabší nadpriemer. 70/100(18.11.2019)

  • Morholt
    *

    Ono by se podle plakátu mohlo zdát, že půjde o nějaký retro nářez, ale nic není dál od pravdy. Tyrion a Elle Fanning tady prostě jen jsou. Okopávají zahrádku, loví ryby,říkají si vtipy, čtou si a strašně, ale strašně se nudí. Když jim do toho vpadnou Giamatti s Charlotte, tak se změní jen to, že nudí ve čtyřech. Teprve na samotném konci přijde něco, co mi sice nedávalo vůbec žádný smysl, ale člověk si aspoň mohl říct "Co to kurva je?". A to je vedle obsazení asi jediné pozitivum. 15%(23.9.2018)

  • Lima
    ****

    Jak že „se tady nic neděje“? To jsme asi sledovali každý jiný film. Po většinu stopáže velmi dobrá indie záležitost, která překvapivě přináší do postapo žánru několik neokoukaných nápadů, mezi Dinklagem a Fanning to příjemně ladí, bohužel v posledních 10 minutách se to úplně dramaturgicky rozpadne a ztratí to smysl a logiku. Přesto u konečného čtyřhvězí, ke kterému celý film směřoval, zůstanu, bylo to celkově o dost zajímavější, než jsem původně čekal a pro osobité počiny mám slabost (dobrá rada na závěr: nikdy nedejte na CSFD hodnocení :o))(17.3.2019)

  • - Název filmu se objeví až před závěrečnými titulky. (griph)