Reklama

Reklama

Vagabond

(seriál)
  • Jižní Korea Baegabondeu (více)
Trailer

VOD (1)

Epizody(16)

Kaskadérovi Cha Dal-geonovi zahyne při havárii letadla synovec. S pomocí tajné agentky Go Hae-ri se pokusí přijít pravdě na kloub. (Netflix)

Videa (1)

Trailer

Recenze (21)

mira007 

všechny recenze uživatele

Seung-gi Lee jako filmový kaskadér pátrá po teroristech, kteří mají na svědomí havárii letadla na cestě do Maroka, kde byl jeho synovec. Jako osvěžení jsem dal tento korejský akční špionážní seriál, který mne přesvědčil, že korejský filmový průmysl se dokáže rovnat s tím americkým. První díl je asi the best of podívaná - přestřelky, bitky, velkolepé honičky ( v ulicích Marakéše kdy auťáky rozmetají tržnici se zbožím celkem impozantní ), lokace od Asie, Evropy až po Afriku, krásné asijatky... příběh není úplně hloupý, provedením mi to místy připomnělo osmdesátkové akčňáky z Hong Kongu akorát ve velmi moderním balení na úrovni, které v produkčních možnostech nesahá ta česká ani po kotníky. V dalších dílech se sice věci zpomalí v politický thriller často v kancelářích, což nemění nic na tom, že to je solidní podívaná. ()

Vavča 

všechny recenze uživatele

Jdu drze proti proudu, prvních 12 dílů smažba, ale pak v tomto akčním thrilleru zcela spadl řetěz, twist within twist, mě ani trochu nezaujal. Lee Seung-gi je Belmondo naší doby, to on mě nutil, abych sledoval poslední 4 díly, je fakt výborný v akčních scénách. Jeho hrdina kaskadér Cha Dal-geon je správný přímočarý řízek, který se nezastaví před ničím. Uvidíte velký rozpočet, zahraniční lokace, perfektní akční scény, OST ok (některé sony ok, instrumentální úroveň lehký nadprůměr), to na čem seriál pro mě umírá není jen celková stavba poslední čtvrtiny série. Hrozně málo jsou tady vidět nějaké postavy, Suzy je fajn, ale kdyby tam nebyla, nepoznal bych rozdíl, její postava nedodala seriálu vůbec nic, ani sexappeal, ani akci, nebo nějaký mozek v druhé části seriálu, prvních 6 dílů šla.Shin Sung-Rok podruhé v životě nehrál záporáka. Jako bylo to napínavé a fajn, ale pak míra retardace a naivity po díle 12 jde strmě nahoru, zakončení, nezakončení. Druhá sezóna mi přijde zbytečná, mocenská zápletka jak korporace ovládají vlády zcela omšelá, to pokračování nemůže utáhnout děj na celou sezónu pokud nevymění scénáristy, a preventivně taky rejžu. Z historických ,archivních důvodů si ten seriál nechám, škoda Korejci mohli expandovat do neasijského zámoří tímhle seriálem, ale podle mě to neklapne. Iris, Athena byly větší nálož na postavy, akci, scénář, umělo to člověka více vtáhnout do nějakého dění, než přesun z A do B. Úplně mě štvaly ty comic relief momenty a rádoby pokusy o romantiku, tým zabijáků s modelkou, co to přehájní s makeupem a bývalým agentem KLDR sympatický. Jinak nic zásadního co by ve mně zůstalo. Lee Seung-gi fakt potřebuje seriál, kde může na plno předvést co umí, a nemít zase nějaký clumsy charakter po boku, nevěřím, že ho to baví. To mu fakt nemohou sehnat někoho pořádného? Někdo kdo mu bude rovnocenný. ()

Reklama

Mkqp 

všechny recenze uživatele

Spousta postav má obrovské charisma, choreografie akčních scén jsou vymazlené a celkově se na to hodně dobře kouká, ale těch nelogických a nesmyslných vyřešení mnoha situací je tolik, že musím jít s hodnocením hodně dolů. V tomto směru fungovaly Iris a Athena mnohem celistvěji. Je to škoda, protože mě to vážně hodně bavilo, nicméně to jak při přestřelkách je pomalu i papír vynikající štít a spousta dalších nesmyslů u kterých nechci spoilerovat, bylo bolestivé sledovat. ()

TheRoller 

všechny recenze uživatele

Najočakávanejšia kdrama roku 2019, na ktorú sa čakalo vyše roka a keď mala v máji konečne vyjsť, opäť ju presunuli (fakt dik, Netflix). Začalo to pekne zhurta a slzičky upadli už v prvých dvoch epizódach. Herecké obsadenie do posledného prítomného na jednotku na čele s mojou milovanou Suzy - ázijskou Audrey Hepburn, a som rád, že ňou nie je len mimo plátna, ale hereckou úrovňou aj na ňom. Výprava fantastická a veľkým plusom je, že konečne to nepripadalo ako príbeh z uzavretého sveta Kórei, ale malo to medzinárodný nádych s cieľom byť seriál na svetovej úrovni. A to sa mu postupom epizód celkom darí, napriek prítomnému klasickému klišé "armáda profesionálov prehráva v súboji s obyčajným chlapíkom, všetci naokolo umierajú, len on nič." Napriek tomu človek hltá jednu epizódu za druhou, najmä vďaka dobrému scenáru a už spomenutým hereckým výkonom nielen hlavnej dvojky, ale každého zúčastneného. Čo si týka climaxu, osobne by som bol radšej za staré dobré "menej je viac" - keby to skončí epizódou číslo 13 s objasnením pôvodného cieľa a nejakým pekným finishom a tým by to zhaslo. Prehlbovanie príbehu, robenie ho komplexnejším a otváranie dverí, ktoré ukážu ďalších 100 zamknutých nie je dobré znamenie, ak vám zostávajú 3 epizódy času. A to sa aj naplnilo, posledná epizóda vôbec neprišla ako posledná, skôr ako jedna z radových, ktorá necháva cliffhanger na ďalšiu časť a zo spomenutých dverí zostalo neotvorených asi tak 98. Autori povedali, že to písali s druhou sériou v mysli, ale také niečo sa nerobí, ak nemáte druhú sériu istú a ak k nej nedôjde (čo je môj osobný názor), tak tento "záver" je celkom fiasko a celkom výsmech. Prekvapuje to o to viac, že seriál je kórejský - vec, čo si najviac vážim na ich produkciách je, že vždy vedia kedy je toho akurát, dynamicky vyvážené a namiesto nudných naťahovačiek na 3 a viac sérií s priemerným výsledkom urobia sériu jednu a vynikajúcu. Tu sa vzhľadom na "záver" tak nestalo a nakoľko až po odvysielaní uviedli, že sa bavia s hercami, či náhodou nemajú voľno na druhú sériu, obávam sa, že sa ani nestane. A mám taký blbý pocit, že v tom celom má tak nejak prsty Netflix, ktorý seriálu pravdepodobne viac ublížil ako prospel (už naťahovačky o premiéru boli čudné). Seriál po 13. epizódu pre mňa na jednoznačne 5*, po 16. epizóde - ak nepríde séria číslo 2, tak na 3*. Ak príde, na základe jej kvality určite prehodnotím. Zatiaľ to teda dáva 4* so zmiešanými pocitmi kvality na jednej strane a - optimisticky verím, že dočasného - finálneho sklamania. Ak aj druhá séria príde, nebude to skôr než o 2-3 roky a už len kvôli tomu bol tento záver "shitty". Ale pre Suzy odpúšťam. ;) ()

Jirka_Šč 

všechny recenze uživatele

Vagabond je smutné špionážně-politické-krimi-akční drama, ve kterém se hned v první epizodě zřítí letadlo a po zbytek seriálu pozůstalí zjišťují proč. Seriál atraktivní hereckým obsazením (Lee Seung-Gi a Suzy spolu byli už v Gu Family Book), akcí, která táhne po celou dobu a Marockými exteriéry. Pohled na politiku a biznis okolo ní je extrémně nerůžový a v průběhu sledování jsem si opakovaně říkal, že jsem rád, že žiji u nás. Hlavní záporáčka je hnusná, že se na ni skoro nedá dívat, úplný konec je zajímavý. Hodně doporučuji, aktuálních 88% není nadsazených. ■ Trailer https://www.youtube.com/watch?v=Qoh4Owl-qzQ ()

Galerie (26)

Zajímavosti (10)

  • Nejenom jihokorejský herec Seung-gi Lee, ale rovněž i jeho seriálový protějšek Tae-oh Yoo, tedy seriálový Jerom, odehráli drtivou většinu zdraví nebezpečných scén, při nichž tekla dokonce i krev jejich vlastní, sami bez použití profesionálních náhradníků. Svědčí o tom i výborná bojová choreografie deváté epizody, v níž spolu oba výše jmenovaní svádějí dech beroucí honičku a nelítostný souboj pomyslného dobra a zla. „Seung-gi Lee byl rozhodnutý vše odehrát sám. O profesionální asistenci nechtěl ani slyšet. S hlavním choreografem probíral snad tisíckrát všechny možné varianty a společně se svým hereckým protějškem zkoušel do úmoru. Ale výsledek je naprosto fantastický.“ Prozradil nejmenovaný zdroj produkční společnosti Celltrion Entertainment. (Conspi)
  • Akční škola, kde Cha Dal-Gun předvádí své dovednosti je skutečná akční škola, kde Lee Seung Gi a Bae Suzy nacvičovaly své akční scény před natáčením. (Roby)
  • Jeong-woo Ha coby umělec, ano, opravdu mám na mysli umělce a to konkrétně malíře, pocitově ovlivněný autentickým německým expresionismem debutoval už v roce 2010. Od toho okamžiku se nebál velkých kroků a svoji práci, rok za rokem stále se rozrůstající, prezentoval na velkém množství veřejně přístupných výstav a uměleckých workshopů. Obraz, ten ošklivý na rudém pozadí, ten, o němž je řeč v souvislosti s jeho fiktivním tvůrcem Sung-hoon Kim, figurující v seriálové galerii a zapůjčený na popud scenáristické dvojice Kyeong-soon Jeong a Young-cheol Jang, pochází z umělcovy osobní galerie z roku 2018, na jehož pravém spodním rohu lze zaznamenat dokonce i hercův umělecký podpis. „Po odvysílání epizody jsme dostávali otázky na původ zmíněné kresby, a tak nebylo divu, že se vše dostalo na povrch poměrně záhy; někteří jej dokonce poznali. Herci jsme za jeho gesto samozřejmě velice vděční.“ (Conspi)

Reklama

Reklama