Režie:
Marta FerencováKamera:
Mário OndrišHrají:
Petra Hřebíčková, Tatiana Dyková, Eliška Balzerová, Branislav Trifunovič, Janko Popovič Volarič, Valentýna Bečková, Ľuboš Kostelný, Marián Mitaš (více)Obsahy(1)
Natálie (Petra Hřebíčková) je šťastná svobodná třicátnice se skvělou kariérou a dlouholetou nejlepší kamarádkou Simonou (Tatiana Dyková), které se právě obrátil život vzhůru nohama. Simona se po rozvodu snaží vyrovnat s tím, že její jedenáctiletý syn odchází žít k otci (Ľuboš Kostelný). Tuhle pachuť zažene seznámením s výstředním umělcem Viktorem (Janko Popović Volarić), pro kterého se stává múzou. Viktor je však posedlý nejen Simonou, ale i sexem, což zpočátku vypadá jako vysněný ráj… I Natáliin život nabírá nový směr. Když potká okouzlujícího podnikatele, vdovce Marka (Branislav Trifunović) a jeho dcerku, láska na sebe nenechá dlouho čekat. Jejich soužití je téměř idylické až na to, že jejich vztah je pod drobnohledem Markovy tchyně Evy (Eliška Balzerová), která byla zvyklá pomáhat s výchovou vnučky. Nyní Eva zjišťuje, že musí najít jiný smysl života, aby se cítila šťastná. Seznámení s šarmantním hudebníkem (Predrag Manojlović) by mohlo znamenat nový začátek. (Bioscop)
(více)Recenze (242)
"Téma je velice podobné tomu v minulém filmu, kromě trochu jiného obsazení nenabízí nic moc nového. I když stopáž není nijak dlouhá, kvůli zdlouhavému rozjezdu vám může přijít, že sedíte v kině celou věčnost. Snímek se měl spíše zaměřit na jeden konkrétní příběh a nesnažit se za každou cenu…" více
"Je pravděpodobné, že i tento film si "své divačky najde", ale dlouho jsem neviděl dílo, které by takto brutálně popíralo samo sebe a říkalo ženám, že si mají nechat líbit od chlapů cokoliv a nakonec se k nim mají šťastně vrátit a být rády, že je mají. Ve spojitosti se značnou řemeslnou neschopností…" více
"Celkově film Příliš osobní známost působí jako špatně natočený a bídně napsaný nesourodý žánrový mix, který se snaží tvářit jako romantické, humorem okořeněné a psychologicky propracované drama, ale ve skutečnosti je jen povrchním, rozpadlým, nevtipným a neromantickým torzem vystavěném na pochybném…" více
"Z filmu v každém okamžiku čiší mondénnost a okázalá exkluzivita, která se týká nejen zvolených interiérů, ale zejména rozkreslení jednotlivých motivických oddílů, které se zapouzdří do tří mileneckých dvojic, hojně glosujících sexuální vybití jako nezbytnou součást každého vztahu i věku." více