Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Tělo začíná odkazem na Warholův film Spánek (Sleep) - pozorujeme spícího mladíka, který se ne a ne probudit. Když se mu to za přispění jeho partnerky konečně podaří, začneme sledovat, jak prožije den. Živí se jako prostitut, který bloumá po městě, nechává si platit za sex, setkává se s přáteli. Vedou se dlouhé banální rozhovory o penězích a o životě. Hlavním hrdinou je především dokonalé tělo Joea Dallesandra. Krásné tělo stačí, aby člověk bez velkého přemýšlení prošel životem. Jak říká jedna z ženských postav filmu: „Nechci být vzdělaná, nechci ztrácet čas přemýšlením, protože přílišná inteligence vede k depresím.“ Mnohem důležitější je pro ni operace prsou. Velká prsa má přece každý rád... (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (8)

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Od spánku ke spánku sledujeme příběh jednoho těla, které skrze sebe vydělává tak, až padne únavou. Kromě epizodky s dítětem je docela zábavné setkání s kreslířem, jenž se snaží, během zasvěcené přednášky o umění, aranžovat Joeovo tělo podle známých soch ( Myrónův Diskobolos, Rodinův Myslitel, sochy od Praxitela ad.). Svět ulice vypadá spíše optimisticky, což ve filmech nebývá časté. ()

Reklama

hirnlego 

všechny recenze uživatele

Obyčejný příběh, natočený bez předsudků (hlavní hrdina už od prvních okamžiků ukazuje doslova všechno). Celému filmu dominuje naprosto "nepravidelný", snad až rušivý střih. Myslím, že jemu podobný jsem asi zrovna moc často neviděla (napadá mě teď snad jen vzdáleně tohle připomínající Lars von Trier se svými úlety - ten je však kvalitou trochu někde jinde, víme). Nejlepší scéna pro mě byla nejspíš ta, kde Joe krmí to malé děcko. . . Lehce podivný, avšak vcelku milý snímek, kterému bych těch 105 minut možná věnovala i podruhé... ()

jiri.twist 

všechny recenze uživatele

Já si nemyslím, že „takový nijaký“, ale je to věc názoru každého z nás. Zatímco u nás stály hospodyňky fronty na kousek tlustého bůčku na nedělní oběd, banány (pokud jednou za půl roku vůbec byly) či toaletní papír a začalo se pomalu rozvíjet Pražské jaro, tak za Velkou louží probíhal konzumní život a Paul Morrissey natočil tento kontroverzní a odvážný film, který „jen“ mapuje to, co se skutečně dělo … a Joe Dalessandro je ve svých dvaceti letech skutečně k nakousnutí 5456 ()

Galerie (4)

Reklama

Reklama