poster

Close

  • USA

    Close

Akční / Thriller

Velká Británie / USA, 2019, 94 min

Režie:

Vicky Jewson

Kamera:

Malte Rosenfeld

Hudba:

Marc Canham

Producenti:

Rupert Whitaker

Střih:

Richard Smither

Kostýmy:

Hayley Nebauer
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Morien
    **

    Je to takový typický debut, což znamená, že je tam příslib, hlušina a spousta věcí nedává smysl, ale... girl power. Noomi Rapace je smrtící stroj a Indira Varma je ďábelská bohyně. (Nicméně vlastně filmu musím udělit černý puntík za to, že si myslí, že když natočí postavu, jak drží zapálenou cigaretu, že to něco znamená. A tahle vyprázdněná berlička je tam použitá hned několikrát.)(26.2.2019)

  • Morholt
    ***

    Noomi Rapace jako budyguardka bohaté dědičky, které hrozí nebezpečí únosu. Prostinký scénář podle jasně dané šablony, ale to by ani tak nevadilo, kdyby film netrpěl nezvládnutou akcí. Sice se tu našlo pár povedených momentek, ale celkové pojetí si žádalo víc. Nicméně je tu Noomi, které tahle poloha sedí, Indira Varma mě baví dlouhodobě a zvyknout se dá i na hysterčící Sophii Nélisse. Film má i jakés takés tempo, které si dokáže udržet po celou stopáž, takže celkově to ten průměr dá. 50%(22.1.2019)

  • deadman93
    **

    Totální definice MEH. Průměrná až lehce podprůměrná akce, story viděné gazillionkrát a Noomi Rapeface je absolutně nepíchatelná (což je asi trochu záměr), pak se to všechno samo nějak vyřeší a pak to skončí. Žádné zvraty, všechno proběhne tak jak si jeden představuje. Vizuálně to není zajímavé... Bright sice taky byla sračka, ale alespoň to vypadalo jako film. Tohle vypadá jako epizoda seriálu... a ne moc dobrého! Žádné Homeland, tohle má spíš blíž k 24 hodin! Sice to nezačne vyloženě nudit, ale neustále to šaškuje na hraně. Akce se tváří realistická, ale už prolog jasně ukáže, že tady na to ti lidi prostě nemají a o bitkách ani nemluvě. Navíc hudba, je tak strašně hlasitá, že jsem kolikrát nerozuměl co to tam melou.(19.1.2019)

  • dalziel
    *

    Nechcem byť genderovo necitlivý ale pani režiserka/scenáristka nevie o akcii ani hovno.Vrcholom je úvodná akčná predtitulkoá scéna ktorrá nemá vlastne s filmom ako takým nič spoločného.Hlavné hrdinky majú šmrnc a šarm dvoch vriec zemiakov a "Ellaria Sand" nie je zas až taká zákerná sviňa na akú sme zvyklnutí.(21.1.2019)

  • D.Moore
    ****

    Velmi solidní film, který ale určitě neměl být, a tak ani není akční, ačkoliv v něm takové scény jsou - ne ovšem proto, aby ohromily choreografií či surovostí, ale výhradně proto, aby někam posunuly postavy. Všimněte si, že po každé přestřelce / bitce / potyčce se hlavní postavy o trochu změní. Postupně se tak sbližují, divákovi přirůstají k srdci a vůbec nevadí, že hrdinčino "tajemství" není nijak překvapivé a ani zápletka nepřetéká originalitou, protože Noomi Rapace zkrátka hraje na sto procent a věříte jí všechen vztek i každou slzu. A o to, myslím, právě šlo.(26.1.2019)

  • - V úvodní scéně, po zabití teroristů, nasedne Sam (Noomi Rapace) do pick-upu, vedle ní si sedne reportérka a na korbu pick-apu kameraman, když ale vůz odjíždí, kameraman na korbě není. (SsgtJira)

  • - Když letí Sam (Noomi Rapace) se Zoe (Sophie Nélisse) helikoptérou na místo pobytu v Maroku, letí vrtulník zalesněnou krajinou. Poté Zoe ukazuje Sam zděděný důl, který však leží v poušti. Při následném střihu zpět do vrtulníku, kde sedí Zoe se Sam, ale vrtulník opět letí zalesněnou krajinou, což lze vidět z oken vrtulníku. (SsgtJira)

  • - Když letí soukromý triskáč se Sam (Noomi Rapace) na schůzku, má letadlo kulatá okénka, když však přistane a partner na ni čeká a letadlo sleduje, má toto letadlo okénka oválná. (SsgtJira)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace