poster

De De Pyaar De

  • Indie

    दे दे प्यार दे

  • Nový Zéland

    De De Pyaar De

  • Velká Británie

    De De Pyaar De

  • Austrálie

    De De Pyaar De

Komedie / Romantický

Indie, 2019, 135 min

Režie:

Akiv Ali

Scénář:

Luv Ranjan

Střih:

Akiv Ali

Scénografie:

Shashank Tere
(další profese)

Komentáře uživatelů k filmu (5)

  • rikitiki
    *****

    Zábavný, chytrý a milý film. Chemie mezi hlavní dvojicí funguje bezchybně, jejich slovní přestřelky v době namlouvání jsou vtipné. Sebevědomý pracháč a stejně tak sebevědomá kráska jsou si rovnocennými partnery. Dialogy jsou lehké a zároveň i inteligentní, vyzdvihla bych dívčin monolog, jak starší partner s ní všechno bude prožívat už podruhé a také manželčino zoufalé stýskání, jak už je unavená z toho, že všechno rozhodování leží na ní. Výborná a lehce parodická scéna /téměř/neheroické obrany při přepadení. ____ Kupodivu, vtip se nevytrácí ani při přesunu do Indie, k původní rodině. Jen boháč ztratí notnou míru sebejistoty a najednou se mezi dvěma ženami a kritickou rodinou cítí značně rozpačitě. Inu, doma není nikdo prorokem. Při nenápadném boji mezi mladou milenkou a manželkou středního věku by se nejradši ztratil, zatímco ženy po sobě s úsměvem šlehají jedovými špílci. Skoro jsem nevěděla, které z nich mám fandit. ____ Film, který si udrží komediální nádech, přesto ukazuje i závažné otázky vztahu se starším partnerem nebo vinu za opuštění rodiny (i tady oceňuji, že to nebylo jednoznačné a jak řekla manželka, za rozchodem byli oba dva). SHRNUTÍ: Indie, které porozumí každý, protože tohle se děje všude.(27.1.2020)

  • Marze
    *

    Ne moc přemýšlivá sociální komedie. Zápletka tkví v tom, že 50 letý potká v Londýně dvě krásné 26 leté kočky a zamiluje se. Zpět v Indii je slečna stejně stará jako jeho děti A navíc je tu stále jeho exmanželka Manju (Tabu). Rodinný film o tom, že "Old is still Gold" nebo že věk je jenom číslo. Láska má sílu překonat všechny překážky. To ale nestačí k překonání problémů filmu. Naštěstí ve filmu je dost humoru. Indické filmy nechávají své hrdiny během tři hodin dělat všechno co si umanou. Rakul Preet Singh jako Ayesha je kouzelná a přirozená a pokaždé, když se objeví, film ožije životem.(5.10.2019)

  • Aljak
    **

    Fúha, už dlho mi nebol niekto tak strašne nesympatický a protivný ako hlavná postava tohto filmu Ashish. Alibistický a oportunistický majster sveta, ktorý si o sebe až príliš namýšľa... až mi zostáva záhadou, čo na ňom mohla taká sympatická a svojbytná Ayesha vlastne vidieť (a samozrejme tomu nechápem tomu ani v reálnom svete, kde sú podobné vzťahy nie je už tiež ničím výnimočným). Ajaya Devgana mám rád, ale táto jeho postava mi fakt nesedela. Odhliadnuc od toho to však nebolo až také úplne zlé - a malo to samozrejme aj viacero svetlých fáz (ale stále málo) a najmä zmysluplných dialógov (tie boli azda to najlepšie z tohoto filmu). Ale inak, celá tá teatrálna šaráda, keď dovliekol Ashish k sebe domov Ayeshu, to bolo tak strašne trápne a prihlúple... Prehnaná snaha robiť komédiu aj tam, kde to vôbec nebolo vhodné. A tak sú z toho 2*.(23.8.2019)

  • Andrea1717
    *****

    Veľmi pekný film o 50 ročnom Ashishovi (Ajay Devgn) a jeho problémoch s láskou k o polovicu mladšej Ayeshe, keď sa ju pokúsi zoznámiť so svojou rodinou. Film má naozaj pekné piesne, humor, nadhľad a samozrejme romantiku. Má to čo sa mi hlavne na filmoch páči. Veľmi som sa naň tešila a nie som sklamaná.(9.8.2019)

  • Ramanam
    ****

    Moc hezky a s lehkostí zpracované téma o generačním věkovém rozdílu mezi partnery. V tomto případě toho běžnějšího - mladší ženy a staršího muže. V první části odehrávající se v Londýně jde hlavně o postupné vzájemné sbližování ústředného páru a příjemnou nenucenou zábavu. Například jsem zjistil, že existují lidé, kteří po proflámované noci vypadají po probuzení jako by šli rovnou fotit na přehlídkové molo, navíc bez náznaku poalkoholového kóma. Mohu jen tiše závidět. Je nám předložena více než zajímavá rovnice, vlastně rovnou dvě, pro výpočet ideálního věkového rozdílu mezi ženou a mužem pro randění. Výběr té „lepší“ je už na každém z nás. Nutno podotknout, že nikdo sympaticky nemlží o tom, že starší partner musí mít už nějaké solidní hmotné zázemí. Jak vidno, tak chudí ostrouhají i v tomto případě. Krásně kontrastně působí i ona „indická bitka“, která zaručené pobaví. Ale i v této části dojde na pozastavení a zvážnění. Pronesená slova, jak od mladé dívky, tak od staršího muže mají životní váhu. Rovněž i zamyšlení nad významem slova „zítra“, které znamená pro každého něco jiného. V druhé části, odehrávající se v Indii, chce hlavní hrdina představit svoji novou lásku své původní rodině. Nyní již humor pozvolně přepouští svoji dominantní úlohu vážnějším polohám, ale své pole působnosti rozhodně nevyklízí. Konfrontace těchto dvou světů se tvůrcům určitě povedla a přinesla též i mnoho zajímavých momentů. Slova, která tentokráte pronesla manželka hlavního hrdiny dokáží zasáhnout. A. Devgan klasický a charismatický. R. P. Singh je moc sympatická a zde navíc předvedla výtečně a bezprostředně podat svoji roli. Rovněž Tabu nad vší pochybnost dokázala, že patří mezi skutečné herecké osobnosti, které v sobě mají prostě „něco“ navíc. S tím se už lidé rodí. Kdo mi tam ale jako jediný doslova po celou dobu pil krev, byla Inayat Sood, hrající dceru hlavního hrdiny. Tu jsem prostě nedával. Hudebně silné a jsem určitě spokojený. Hodnocení bylo jasné již od začátku a nasazenou laťku čtyř hvězd si udrželo až do konce. Nepříliš ohrané téma a příběh, který dokázal rozesmát i dojmout a přitom zůstal hřejivě lidský. Navíc podepřený o výborné herecké výkony a postavy (až na vyjimku) s výbornou hudbou, si toto hodnocení zcela jasně zaslouží.(20.3.2020)