Jak se Češi naučili mít rádi televizní reklamu. Na bláznivá devadesátá léta, kdy se reklamní spoty staly novým fenoménem české společnosti, vzpomínají jejich režiséři, tvůrci, kreativci a zadavatelé... Solitérní dokument o filmech, které byly sice krátké jako facka, ale ovlivnily generaci dnešních třicátníků a celou českou porevoluční společnost. Dokument sleduje vývoj české reklamy od roku 1990 do přelomu tisíciletí, proměny vztahů ve společnosti, zákazníků, zadavatelů i tvůrců k ní. Televizní reklama odráží vývoj českého kapitalismu i mediálního trhu a ukazuje proměnu audiovizuálního tvarosloví. Navozuje otázku – jde o umění? Nese s sebou etické problémy dotýkající se autorské odpovědnosti za její účinky?(Česká televize)
Mates Hradecky
To jsem si retro zavzpomínal, tím vším jsme žili. Chyběla jen TU-TO-VKA!(2.12.2019)
Lischai
Moc se mi to líbilo. Dokument začne cool znělkou a od té doby až do konce baví, není tu zbytečně moc mluvících hlav, hodně se ukazují zajímavé reklamy a vysvětluje dobový kontext. Člověk si zavzpomíná na věci co viděl v televizi jako děcko, pochopí souvislosti, zasměje se nad fórky a v závěru vlastně i trochu dojme. Vážně dobrá práce.(28.11.2019)
sator
Kde je brácha? Šel pro med do Jednoty...😂(4.12.2019)
Hanys_
Hodně výživných 50 minut. Žádné zbytečné plkání, spousta kultovních reklam i zákulisí jejich vzniku. Samozřejmě potěšila i zmínka o české sodě, která těmi svými parodiemi spoustu reklam ještě víc zvýraznila. Dobrá práce pane Jůza.(30.11.2019)