Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Od elektrizujících úvodních titulků až po poslední triumfální vystoupení Tonyho (John Travolta), vás v průběhu celého filmu čeká vzrušující směsice tance a romance v rytmu hudby klasických Bee Gees. Příběh Travoltova tanečního disko krále (odehrávající se pět let po Horečce sobotní noci) vypráví o jeho touze prosadit se na slavné Broadwayi. Cynthia Rhodes (Flashdance, Hříšný tanec) a Finola Hughes spolu rozzáří vaši obrazovku jako ženy Tonyho života. Režie a scénáře se ujal hvězdný Sylvester Stallone. Zůstat naživu je skvělá zábava, kterou potřebujete. (Magic Box)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (45)

Lacike 

všechny recenze uživatele

Oproti prvemu dielu sa styl filmu zmenil podobne asi ako medzi prvym a stvrtym Rockym. Cize z normalnej dramy s par skvelymi tanecnymi scenami sa stal prazdny film zalozeny na vizualy. Travolta neustale len tancuje a tancuje a pritom vypoti aj posledny gram tuku. Do urcitej miery mi to pripomina tanecne sceny zo Showgirls. Takze aspon zenam zboznujucim mladeho Travoltu by to mohlo sadnut. Ale mna ako chlapa, tancujuci spoteny polonahy Travolta, nezaujima. Vysledkom je film ktorym Sly znova šliapol uplne vedla. 2/10. ()

kamigava 

všechny recenze uživatele

Docela povedené pokračování SNF s živou disko hudbou nejen od Bee Gees. Podle galerie fotek jsem tomu moc nevěřil a trochu mě ta móda 80. let odpuzovala, ale nakonec Travolta zaválel i v této dekádě. SNF je legendární film a 70. léta u mě zůstanou vždy lepší. Hlavní dvě nápadnice mě také zaujaly. Nechápu, jak ta Finola Hughes (Laura) mohla vyhrát podle zajímavostí cenu nejhorší herečky ve vedlejší roli. Byla to sice trochu mrcha, ale měla charisma, sebevědomí, dravost a k Travoltovi se hodila asi nejvíc. Ohledně Cynthie Rhodes jsem měl pořád pocit, že je to Kim Wilde. :D Také by mě zajímalo, koho tam vlastně hrál Patrick Swayze... 60 %. ()

Reklama

Visáč 

všechny recenze uživatele

Pokračovanie Horečky sobotní noci sabotuje disproporcia medzi scenárom (ktorý je regulérna zlátanina aj na dobové pomery) a réžiou. Tá je typicky "po stallonovsku" osemdesiatkovo vymazlená, t.j. s dôrazom na efektný vizuál: výrazné nasvietenie, eklektický strih a prepálené montáže. Story namachrovaného frajírka o dobytí broadwayskej muzikálovej scény je prekvapujúco unylá a chýba jej ten mladícky drajv originálu. Disko malo v 83-om po funuse a songy Bee Gees tú módnu bezradnosť iba podtrhujú. Sú to iba neškodné popíky a v kolaborácii s opakovanými detailami na Travoltov (vysmiaty alebo spotený) fejs pôsobia divne. Aj to Slyove hitchcockovské cameo vypadá jak učebnicový ego-trip. ()

dezert 

všechny recenze uživatele

To je hrůza, absolutní hrůza! Staying Alive je vlastně Rocky, akorát že bez Rockyho a s tancováním. Stallone se do toho filmu až moc obtiskl. Občas jak kdybych slyšel Rockyho ("Nebudu dělat žádný nahatý věci. Máma si to nepřeje, asi abych nedostal rýmu"). Celá ta sekvence, kde trénujou, tak to je další věc úplně jak z Rockyho, a je dokonce zakončená skoro stejně jak tréniková sekvence v Rockym 2!!!! Ale na druhou stranu byl Travolta namakanej jak blázen a ty taneční čísla byli parádní. A ta písnička na začátku taky, a samozřejmě Staying Alive!!!! Každopádně se tohle totálně nezadařilo. ()

Quint 

všechny recenze uživatele

Pokračování Horečky sobotní noci se na rozdíl od svého úspěšného předchůdce dočkalo extrémně negativních ohlasů. Kritici film strhali za to, že nahradil dramatickou hloubku původního snímku sérií kýčovitých tanečních sekvencí. Pro milovníky osmdesátkové éry křiklavého nevkusu a „hard body“ filmů je to ale lahůdková guilty pleasure. Jde o jediný režijní počin Sylvestera Stallona, v němž sám nehraje (pokud nepočítáme drobné hitchcockovské cameo). Roli krále sobotních diskoték Tonyho si zopakoval John Travolta, který tentokrát před natáčením strávil několik měsíců ve fitku. Z jeho fyzické proměny pak Stallone udělal hlavní atrakci filmu, který je z velké části přehlídkou Travoltovy vyrýsované postavy. Nejzábavnějším rysem filmu je fakt, že si z něj Stallone udělal v podstatě taneční variaci na Rockyho. Spousta děje se odvíjí v rytmických montážích, které do osmdesátkových filmů přinesl právě Rocky. Podceňovaný amatérský tanečník Tony, usilující o kariéru profesionála, v nich prochází tanečními zkouškami, těžkým fyzickým tréninkem a zároveň překonává svoji nejistotu a emoční nevyrovnanost, aby mohl všem pochybovačům na konci vytřít zrak. Napjaté vztahy mezi ním a zkušenou tanečnicí Laurou pak kulminují v závěrečném tanečním vystoupení, které je de facto pojaté jako souboj. Finální show je dokonale přeplácanou přehlídkou osmdesátkové videoklipové estetiky. A věřte mi, takovou výstřední audiovizuální masáž zažijete jen párkrát za život. ()

Galerie (28)

Zajímavosti (7)

  • Film snadno překonal 60% tržeb Horečky sobotní noci a stal se jedním z nejkasovnějších filmů roku. (McLushi)
  • 6 měsíců před natáčením si Stallone vzal do parády Travoltovo tělo. Sestavil mu jeden ze svých speciálních cvičebních programů. Travolta musel cvičit 6 dnů v týdnu, 14 hodin denně. (McLushi)

Reklama

Reklama