Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Učitel Majer (Tomáš Magnusek) je propuštěn z vězení na amnestii. K sobě do domu si ho bere jeho spolužák ze základní školy Ivan (Zdeněk Godla), jenž žije v romském ghettě. Majer nemá nikoho z rodiny. Nikdo mu nezbyl, a tak nabídku Ivana vítá. Ivan Majerovi sdělí, že se mu rozhodl pomoci především z důvodu, že potřebuje znovu otevřít školu, na které dříve Majer učil a chvíli ji vedl. Ivan žijící v ghettě zná problémy své komunity a ví, že zrušení jejich oblíbené školy jim neprospělo. Majer začíná oslovovat své bývalé kolegy a především žáky, aby mu pomohli. Řada jeho žáků má také svoje děti. S nimi zažívá řadu komických situací. Netuší ovšem, že ho stále sleduje Dostál (Jiří Krampol), nejstarší z mafiánské rodiny, který ví, že Majer byl propuštěn a rozhodne se pomstít svého syna i vnuka. (Tomáš Magnusek s.r.o.)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (140)

Kebabkony odpad!

všechny recenze uživatele

Kladu si otázku proč vůbec čtvrtý díl vyšel, protože už druhý a třetí díl byly totální propadáky. Jednička sice taky není žádný skvost, ale z celé této série je asi nejlepší (nejlepší na poměry této série). V tomto filmu nefunguje vlastně vůbec nic. Dialogy jsou debilní a ještě k tomu debilně nazvučené, herecké výkony jsou otřesné a často ani hercům nerozumíte, protože neumí mluvit. Příběh vůbec nedává smysl a ani ničím nepobaví. Asi největší sračka je úplný konec, kdy se nám něco rozjede, ale v půlce se nám to utne a máme titulky a vy si říkáte, co kurva to je vše. To jsem na to chtěl jít do kina. No díky bohu, že se tak nestalo, protože vím jak ty kina vypadala, ale whatever. Poslední věc, která mě zaráží. Jak může člověk, který nemá čistý trestní rejstřík učit. Tento film je čistý bizár. 2/10 ()

xxmartinxx odpad!

všechny recenze uživatele

Abychom pochopili hloubku Magnuskovy patologie, je třeba si uvědomit, že v původní trilogii stvořil převážně romské děti tak zlé a zkažené, aby je jím ztvárněná postava mohla systematicky zabít a zachovat si sympatie vyprávění. V Reparátu pak nechá romské postavy vyjadřovat za tyto vraždy vděk, nechá se jimi opakovaně prohlašovat za „jednoho z nich“. Godlovi napsal sestru ztvárněnou modelkou Gabrielou Gášpárovou, aby mohla mít s o patnáct let starším protagonistou s vzezřením Tomáše Magnuska náznak milostného románku. Godla také Magnuskovi opakovaně vysvětluje, o kolik je chytřejší a že by si bez něj neporadil. Magnusek si tedy ve svém filmu stvořil hloupého romského kamaráda, aby mu mohl být mentorem a vzorem. Ten člověk absolutně nemá stud! Celí Bastardi jsou produkt neukočírovaného mesiášského komplexu v kombinaci s absolutní filmařskou neschopností. Je to kouzelné. ()

Reklama

SidneyP odpad!

všechny recenze uživatele

Těžko uvěřit, že dramaturgicky, zvukově, herecky... prostě obecně FILMOVĚ... je to mnohonásobně horší než původní trilogie. To prostě není možný, jak je tenhle film splácanej dohromady. Jedná se jen o řádku natočených scén, co sotva drží do kupy. Tomu filmu nevěříte absolutně nic. Postavy papouškují naučené dialogy a nějaké herectví je tatam. Jak se Magnuskovi podařilo do tohoto filmu obsadit takovou paletu herců, to mi hlava nebere. Ten film je totiž totální sračka. ()

Olík 

všechny recenze uživatele

Ačkoliv si o tvorbě našeho prostorově nejvýraznějšího tvůrce myslím to co zřejmě většina, s Bastardy jsem nikdy neměl větší problémy. I když ta filmařina je tak trochu mateřská školka, líbí se mi na nich jejich jinakost a především sdělení. Nějaké výtky bych ale ke čtvrtému pokračování přesto měl. Za prvé je to návrat titulních hrdinů…..což je samo o sobě super……bohužel jejich pubertální přirozenost odnesl dým z tisíce vykouřených cigaret. Problém číslo dvě je Zdeněk Godla…..že u Magnuska nejde o žádnou vysokou školu filmového umění jsme se už bavili….stejnak nemohu tomuto snad napravenému kriminálníkovi přijít v žádné z jeho rolí na chuť. A to nejdůležitější….příběh (nebo chcete-li zápletka)….přijde mi, že mu nebyla věnována dostatečná péče. Ale to jsou prostě Magnuskovy Bastardi a těm se buď vysmíváte, nebo vás, stejně jako mne, vlastně baví. ()

Tunri odpad!

všechny recenze uživatele

Po třetině filmu jsem si řekla, že aspoň jednu hvězdičku za to, jak se nasměju u těch rozmazaných retrospektiv a dementnímu vysvětlování úplně všeho. Ale pak přišlo vyprávění u táboráku v barber shopu a zamilovanost a já už jenom řvala NE TO NEJDE NE UŽ NE UŽ NEMŮŽU NE a muselo se to vypnout. Nedá se to, nepouštějte si to. Zestárnete. Je to strašně trapný, mizerný, jakoby amatérský film z devadesátek s obřím rozpočtem na obsazení nebo já nevím k čemu to přirovnat. Je to mimo. Všechna klišé tam jsou. Celý je to navrch přikrytý takovýma hereckýma talentama jako Karlos vole Vémola se skvělou rétorikou, že jsou potřeba titulky. Třešničkou je drsný nájemný (ale NEMOHOUCÍ) zabiják s bílou šálou a parkinsonem v podání Krampola. Nic, nevim jak to dopadlo, sorry jako. Koukat třeba na tureckou telenovelu dává větší smysl. Jo a to ještě netušíte, kdo koho v tom filmu opíchá, to je na tom nejbizarnější. ()

Galerie (112)

Zajímavosti (20)

  • Ota Jirák neměl dobrý pocit z natáčení ve věznici v Plzni na Borech. Když mu navíc kostymérky přidělily vězeňský mundúr a mříž se zaklapla, nebylo mu právě dobře. Byl to pro něj nejhorší natáčecí den. (TomasSlach)
  • Vedení školy v České Skalici, kde se příběh Bastardů odehrává, si odněkud z internetu vytisklo sadu informačních štítků na dveře, které označovaly učebny a místnosti. Kabinet uklízečky měl fotografii Jaroslavy Obermaierové z filmu Bastardi (2010) a tato škola je tak jediná, ke které se štítek autenticky váže. Jaroslava Obermaierová se při natáčení s nápisem vyfotila. Tato fotografie je v galerii filmu. (ugugege)
  • Když je učitel Majer (Tomáš Magnusek) na konci filmu odváděn za železná vrata, jeden z bodyguardů za ním zabouchne dveře od auta. V dalším záběru jsou ale opět otevřené. (SONY_)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno