Recenze (216)
8 MM (1999)
Charismatický Cage se toho zhostil slušně, bohužel ale scénář pokulháva resp. jednotlivé střípky slepuje Cage až moc jednoduše. A nevěrohodné kroky u kriminálky, se dají jen težko zkousnout. Slibný začátek 5* střed 2* konec 2* apropo 9/3=3*
Poprava (1998)
Stačilo by vidět prvních 5 a posledních 10minut - to mezitím je nemastná žvejkačka. Na úkor "žvejky" bych přidal do charakteristiky přátelství a využil nádherných etxteriéru, to stejné i do vývoje postav v dalším dění. A ne jenom jedu/nejedu/jedu/vlastně nemůžu/musím.. Stopáž zbytečně moc dlouhá a přesto krátká :/
Rogue One: Star Wars Story (2016)
128minut vykořisťovat kult a styl, nezachrání 5 minut kvality.
Blbec k večeři (1998)
Až moc to smrdělo divadelním podáním.
Údolí stínů (2002)
1 hvězda za vzpomínku pro padlé, 1 hvězda za "smutné dopisy" a poslední hvězda za drsnou scénu s napalmem. Zbytek nazvládnutý.
Legenda o Tarzanovi (2016)
50na50 půlka filmu je vizuálně, scnáristicky, herecky na 5 hvězd, ale co ty vizuální kýče? Nebo vyšumění několika linek a tím pádem rozpad sjinak slušě rozdělaného počinu. Schade, možná by to chtělo obsadit do teamu vizuálního Anglána, který by stál pevně nohama na zemi, než-li nevybouřeného Amíka :P
Jurský svět (2015)
Občas to se mnou i cuklo :) možná bych dal i 4*, ale že Chris 100km/h jede v pralese aniž by se vyhýbal nebo přeskakoval jakékoliv překážky (stromy, pařezy, krtince..)
Autosalon (2005) (pořad)
Mercedes dotuje, takze posledni dobou nacancana nuda :-( Stava se z toho Loskutak od Gondíků dotovanej Leifheitem :P
Vítězové a poražení (1999)
Možná ve svojí době a v silném obsazení v kočáře vezeným OLíkem, ale dnes už je to lépe zpracováno, Kriritiku musím také zmínit na konto přecukané kamery.
Terapie láskou (2012)
Zbytečně moc psycho a málo holywood honey love. Schade