Oblíbené seriály (10)
Krajní meze (1995)
Perfektní seriál, který je žánru Mysteriózní / Horor / Sci-Fi / Fantasy / Drama / Thriller s mnohdy šokujícím koncem, anebo se závěrečnou zajímavou pointou. Navíc, opravdu slabých dílů je zde velice málo. Jednoduše musím dát jak se říká velkej 'palec nahoru'! Čemu je třeba se také vyhnout, jsou zase jako obvykle, debilní rekapitulační díly. No ale což, však to vyráběli Američani, takže k podivu to není a na celkové kráse to zas tolik neubírá.
Nulová šance (1988)
Ne že by byl seriál úplně kdovíjak super a naprosto bez chyb, ale z té nostalgie nemůžu jinak, než-li dát plný počet. Je na něm i dost znát, že je hodně nízkorozpočtový. Připočítám-li však navíc fakt, že právě na těchto základech, začala vznikat nová, akčnější filmová adaptace, jejíž součástí jsou také perfektní a nepřekonatelné díly. No prostě je to paráda.
Dobrodružství kriminalistiky (1989)
Hercule Poirot (1989)
Columbo (1971)
Brutální Nikita (1997)
Dr. House (2004)
Vynikající diagnostik a bezohledný cynik v jedné osobě, to je Dr. House. Uzavřený do sebe se svou fyzickou i psychickou bolestí, kterou skrývá někdy až extrémním sarkasmem a cynismem. Vynikající seriál, držící si stále svou kvalitu, založený na výborných dialozích a konverzačních eskapádách hlavního hrdiny.
Smallville (2001)
Sem tam několik mizerných dílů, nemění nic na tom, že jde stejně o nejlepší převyprávění příběhu o Supermanovi, jaký jsem kdy viděl. Přičemž zohledňuji i to, že těch přepisů nebylo zrovna málo.
Spiderman (1994)
MacGyver (1985)
Nejslabší díl byl MacGyver, při návštěvě v Československu. Někdejší ředitel TV Novy Železný, moc dobře věděl, proč ho tehdy vůbec neuvést. Jinak nic dalšího tumu vyčíst nemůžu.