Recenze (2 104)
Spartakus (2010) (seriál)
S1. Velmi slusne. Ale neviem, ci niekedy vzbudi chut dat si repete.
Rande v Římě (2010)
Nic moc, ani v ramci zanru.
Kluci jsou zpět (2009)
Príjemné a harmonické za každých okolností, i tých negatívnych. Miestami až nelogicky, všetci sú nadmieru úprimní a ochotní a schopní sa ospravedlniť...
Dobrá manželka (2009) (seriál)
Zatiaľ do S5. Still loving it. // Zatiaľ do s4. Som fanúšik. Už som stihla aj maratónové repete. // Vobec netusim, cim to je, ale na novu epizodu sa kazdy tyzden tesim ovela viac nez na mnohych inych, akcnejsich a vtipnejsich, serialov. Nevzdavajte po prvych epizodach.
Arthur a Maltazardova pomsta (2009)
Bohuzial, naozaj uz len pre deticky. Naviac, princezna bola vylozene otrasna, bolo tam privela pavukov a vobec niekam sa dopracovat im trvalo 59 minut!
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Fajn vyber hercov. Pekna akcia. Ale ten zbytok...
Bez soucitu (2010)
Prvoplanovo cool sracicka, co nedava zmysel. Nevadi. JRM je fesak, auticka rychle a akcicka ostra.
Na sv. Valentýna (2010)
Najlepšia bola Hathaway. :)
Slečna zamilovaná (2009)
Komedia postavena na tom, ze Sandra vela rozprava a divne beha. Ale pri konkretnych dvoch vtipkoch som sa smiala tak, ze... sup do priemernej skatulky.
Alenka v říši divů (2010)
Sklamanie.