Recenze (1 261)
Vítejte v džungli (2003)
Pěkná oddechovka, klasická parťácká střílečka u které se člověk nenudí...
Prci, prci, prcičky: Nahá míle (2006)
Ono už se 4kou tahle série šla ke dnu, ale až v tomhle díle ho dosáhla. Aneb kterak se živí na úspěšném franchise...
Ztraceni (2004) (seriál)
Jedna hvězdička za první sérii, druhá hvězdička za druhou sérii, pak už ten seriál šel do sprostýho slova...
Cashback (2006)
Něco jako Late Night Shopping a Americká Krása. To prostě nemohlo dopadnout špatně...
Comeback (2008) (seriál)
Na novácký standardy mě tenhle pilot opravdu překvapil. Vtipů nemálo, herecké obsazení taky výborný (prakticky všichni herci mi tzv. "sedí") jen prozatím škoda inflace umělýho smíchu, kvalitní pointy se v něm ztratí... EDIT: Po druhém dílu nemůžu jinak než o hvězdičku výš protože takové humoty se na českých televizích jen tak nevidí. A to tam prosím byl Karel Gott! EŠTĚ EDEN EDIT: Po 13. díle zvedám na plných 5*. Potenciál byl naplněn.
Silent Night, Deadly Night Part 2 (1987)
Předchozí ani další díl jsem neviděl, takže za takovou zábavu nemůžu dát míň hvězdiček než 4.
Kopačky (2008)
Tak mi tu zrovna rollují titulky podbarvené tóny havajské coververze Nothing compares 2U. Od úvodní scény to vypadalo jako levná kopie Eternal Sunshine of the Spotless Mind, ale nakonec se to zvrtlo v klasickou Appatovskou šílenost. Ten patos co se tam občas nakondenzoval (může patos kondenzovat?) seškrábala rychle opravdu brutální parodie všemožných Kriminálek Horní Počernice Las Miami Vegas (které ze srdce nesnáším ještě víc než House MD). Jako obvykle se nám tu prostřídalo poměrně dost roztodivných postaviček více či méně úspěšných ve vztazích. Myslím si, že seriáloví herci filmu jen prospěli. I když bylo už zhruba po půlhodině jasné, jak to zhruba skončí, vše bylo smazáno (taktéž čekanou) realizací muzikálu o Drákulovi (doufám že na DVD bude v bonusech nějak rozšířená verze)
Tracey: Fragmenty (2007)
Kameramansko-střihačská přehlídka. Tak jako název filmu a svět hlavní hrdinky - vše je tu ve střípcích, fragmentech, a na podobnou notu hraje i rozdělení obrazu. Nečekal jsem, že by tenhle styl mohl fungovat nejen videoklipovitě, ale i na celý film, leč - podařilo se! A nejen to - scénáři podle novely je hezky "alternativní", Ellen Page jako vždy vynikající "jiná" puberťačka, ale co mě tady nejvíc zaujalo byl její vztah s jejím mladším bratrem Sonnym. Dojemná postava je i jedna z hybných sil příběhu, kdy dává do provozu soukolí dospívání mladé outsiderky. Co ovšem kazí výsledný dojem z filmu je (pravděpodobně nevyhnutelná) chaotičnost, chvílemi se mi zdálo, že i sama režisérka se ve filmu ztrácela a takový ten konec nekonec, kdy se vlastně nic nestalo. Na můj vkus trochu zbytečně hořké zakončení jinak výborného snímku.
Temný rytíř (2008)
Nejlepší Batman od prvního filmu. Aby taky ne, když se vrátil Joker. A kupodivu Ledger trumfnul Nicholsona. Ač mi tenhle film přišel nechutně vyhypovaný (což dost nových filmů je) opravdu dostál své kvality. Jezdičky, střílečky, dialogy, atmosféra, výbuchy a záběry na ty i ostatní věci (opravdu delikátní single shot Ledgera s vybuchující nemocnicí!) a i nějaké to poselství.
Klíče od pevnosti Boyard (1990) (pořad)
Nádherná vzpomínka na dětství, nechápu proč se tenhle typ pořadů už nevysílá. Veliká škoda.