Recenze (350)
Frankenstein (1931)
geniálne dielo, ako film perfekne fungujúce, s jasnou dejovou líniou, presne nasnímané. možno tomu niečo chýba, ale asi len pre nás, rozmaznaných ľudí 21. storočia.
Cashback (2006)
skutočne výborné osviežujúce prekvapenie. netradičná vizuálna stránka, vtip, originalita scenára dodávajú tomuto filmu osobitý náboj. plné hodnotenie nedávam azda kvôli postupom, ktoré mi až príliš pripomínali rozprávanie iných filmov (fight club), čo trocha potláča inak originálnu zábavu.
Baader Meinhof Komplex (2008)
váham s hodnotením. konečné rozhodnutie odráža skutočnosť precízneho spracovania, ako i zvolenia témy, ktorej spracovanie je dôstojnou výpoveďou doby, ktorá azda stojí za hlbšie skúmanie a hľadanie ďalších motívov konania hlavných postáv...
Mezi zdmi (2008)
vynikajúci kúsok, ktorý výstižne zobrazuje pomery, ktoré vládnu v školstve. niektoré totiž nepoznajú hranice štátov. pre diváka - učiteľa je takisto zaujímavá prepojenosť s postavou triedneho učiteľa, ktorý musí riešiť každodenné situácie a zachovať pri tom rozvahu. v istom zmysle pôsobí tento film ako akési zmierenie sa z údelmi, ktoré učiteľské povolanie predstavuje a zároveň ponúka isté spriaznenie, zdieľanie pocitov učiteľa a azda tým i povzbudzuje a pridáva ďalšie sily do tohoto neľahkého povolania...P.S.: učím na ZŠ.
Zbouchnutá (2007)
pohodové, mierne nechutné, no o to zábavnejšie pozeraníčko, ktoré nenápadne, ale inteligetne plynie vodami nie príliš divokými, zato vcelku osviežujúcimi. navyše nezabieha do gýčovitosti ani overeného klišé, ale istou dávkou originality príjemne povzbudí...
Kopačky (2008)
trochu ina romanticka komedia bez zabehnutych klise s miernym nadhladom a vtipnymi vsuvkami, no stale len nadpriemer niecoho, co nie je mojou skutocnou salkou kavy.
96 hodin (2008)
tak to bol husty narez. ak som tu niekde cital, ze to bola nafuknuta bublina, tak ano, presne tak napato som sa citil pocas celeho filmu :) pre mna skvela zabava.
Bokovka (2004)
trochu vinka a tento filmik sa stane snad este zaujimavejsi. skvely scenar.
Gran Torino (2008)
clint eastwood ako hrdina...
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
pokorná cesta a vír pocitov, ktoré pretrvávajú a smerujú...