Recenze (56)
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
13 Reasons Why budu mít ještě dlouho v hlavě. Zvlášť poslední 13 díl. https://www.youtube.com/watch?v=vm_GroJMOVM
La La Land (2016)
Here's to the fools who dream.
Jak vyrobit vraha (2015) (seriál)
Opravdu silná káva made in USA.
Stranger Things (2016) (seriál)
Tak tohle je naprostá pecka! Herci, hudba, atmosféra. Smekám před tvůrci a nemůžu se dočkat další série.
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Lenochodi to totálně zabili :D :D :D :D Animák roku!
Steve Jobs (2015)
Perla "rozhovorových" filmů!
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Byla by to ostuda, troufalost, nehoráznost a alibismus, kdyby Leonardo ani letos nedostal tu proklatou sošku. Třeba ne ani tak za Revenanta, (i když je to bezpochyby další masterpiece v jeho sbírce) ale za to, že rok co rok exceluje v těch nejlepších filmech. Být na mě, tak už má doma těch zlatých plešounů nejmíň pět.
Kmotr (1972)
Na Kmotra jsem si počkal, neuspěchal to, nechal jsem dozrát jak jeho, tak hlavně sebe. Až včera večer jsem usedl k obrazovce, pozhasínal světla a ponořil se do příběhu. Ještě před začátkem jsem se ptal sám sebe - 3 hodiny, nebude to moc dlouhé? Nebylo! Už úvodní scéna napověděla, že tohle bude opravdu jedinečné dílo s jedinečným Marlonem Brando.
Správnej dres (2015) (TV film)
Oceňuji zejména tu myšlenku, že i průměrnej chlap může okouzlit miss world. Je tu naděje! :D
Svatojánský věneček (2015) (TV film)
Nebylo to tak hrozný, jak tady mnozí píší. Příběh je dostatečně pohádkovsky naivní, princezna je dostatečně hezká, Mádl je Mádl. A tohle všechno v součtu s pusou plnou cukroví a občasným pohledem na vedle televize rozzářený stromek na tři hvězdy stačí :-)