Recenze (56)
Titanic (1997)
Kdybych mohl nějakému filmu dát šest hvězdiček, tak tady neváhám.
Ant-Man (2015)
Netradiční, svěží a vtipný Marvel. Skvěle funguje dvojice Rudd - Peňa, která prostě šlape od začátku do konce. A kdyby byl využit krapánek víc vizuální potenciál Evangeline Lilly, například zahozením mikáda a převlečením do něčeho víc oku lahodícího, mohlo to být epesní :-) Ale i tak skvělá zábava, těším se na pokračování.
Ano, trenére! (2015) (pořad)
I takhle se dají vydělávat peníze! Franz přijede, sdělí týmu zásadní informaci, že je dobrý se před tréninkem rozcvičit, zadá úkol, aby skončili do pátýho fleku a nashledanou. Pak se vrátí, pochválí borce za bojovnost a konec.... :D :D :D Tohle néé, to přece nemůže PrIma myslet vážně.
Fantastická čtyřka (2015)
Tohle že byla marvelovka?! Parta mladejch vědců postaví teleport, na oslavu se zlijou a napadne je, že když už si to postavili, tak si to taky vyzkouší! Samozřejmě (logicky) komplex, kde se nachází největší objev v dějinách, je v tu chvíli naprosto nehlídán a tak partička nasedne do teleportu a hurá na jakousi divnou planetu ze zelenýho slizu....Nic, dál to ani nemá cenu komentovat. Dvě hvězdičky za první půlku filmu, ta byla ještě koukatelná.
Rychle a zběsile 7 (2015)
Stoprocentní akce se silným koncem.
Prokletý klaun (2014)
Nápad dobrý, ale bohužel atmosféra taková nijaká bez napětí, až závěr se trošku zmátoří. Škoda, pojmout to malinko jinak mohla to být velká paráda.
Byl jednou jeden polda II - Major Maisner opět zasahuje! (1997)
"René, sedíš obráceně....No a?! Víš houby, kterým směrem pojedu"..... :D :D :D
Život a doba soudce A. K. (2014) (seriál)
Zase po delší době seriál, na který se dobře kouká. Netradiční, zajímavý, návykový, syrový a navíc řemeslně zvládnutý. Takových je u nás jako šafránu a spočítal by je na prstech jedné ruky i vysloužilý dřevorubec po dvaceti letech.
Noční jízda (2013)
Jak málo stačí ke kvalitnímu filmovému zážitku.