Recenze (199)
Carusošou (1996) (pořad)
Rozhodně lepší než doremi :) Bylo to takový "světovější" :)
Diana: Svědci z tunelu (2007) (TV film)
Popsaná smrt Diany ze strany novinářů. Chtějí se asi tímto filmem obhájit a říci nám "dělali jsme jen svou práci." Jen tak vědět, kde je ta pravda pravdoucí...
Rozpaky kuchaře Svatopluka (1984) (seriál)
Já si myslim, že na tehdejší dobu to musela být pecka :) Dobrý nápad :)
Ledová vášeň (2008) (TV film)
ooooo ne... moje představy o romantickem filmu obrusleni skoncili u ledoveho ostri 1, coz byl opravdu ryzí original. Vsechno dalsi uz jsou jen nahrazky.... ac spatne ci mene spatne ...
Tvůj snoubenec, můj milenec (2011)
Spíš ne, než ano... Znám spoustu lepší romantických komedií, které jsou více romantické a více komediální, než tento film. Neseděli mi jak někteří herci, tak zápletka. Chvílema to parodovalo válku nevěst, kde shodou okolností hrála i Kate.
Holky z lepší společnosti (2003)
Zajímavý nápad na námět (vztah chůvy a dítěte), ovšem zpracovaná do poněkud infantilní podoby... Jinak o zchudlé krasotince, která po pádu do nižší sociální vrstvy najednou procitla, už pár filmů známe...
Zmije útočí (2008) (TV film)
Bíííída.. Konkurovalo to útočícím kobylkám, které jsou jeden z nejhorších parodií na horor, které znám;) Takže rozhodně hrůůza..
Smallville (2001) (seriál)
Parodie na Supermana rozvinuta do "moderního" seriálu.. no prostě ne.e ..
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Miluju každé morální poučení, které se v jednotlivých dílech skrývá :D Takhle poučný seriál jsem snad ještě nikdy neviděla..Zázračně uzdravení lidé, poučení gangsteři a samozřejmě nesmrtelný Chuck... :)Ole! :)
Šokující příběhy (2006) (seriál)
Zpracování a realizaci dokumentu zakryje neuvěřitelnost nemocí a chorob, které se některých lidí týkají. V té chvíli si člověk říká, že jeho problémy jsou malichernosti..