Recenze (130)
E.T. - Mimozemšťan (1982)
Bohužel nejsem z té generace, kterou to tak zasáhlo a ani jako malému se mi to moc nelíbilo. Příjemný film, ale po 5ti minutách už nevím, na co jsem se to vlastně díval
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Jako odpolední prázdninová zábava když nemáte co dělat je to ideální, zvlášť potom hláškující Chuck Norris- to je nářez
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Kdepak ty ptáčku hnízdo máš....Kája ten film parádně vyzdobil. Jinak docela slušná pohádka v dětství milovaná, teď spíš nenáviděná
Howlův kráčející hrad (2004)
Nebudu skrývat zklamání protože po mistrovských dílech Princezna Mononoke a Cesta do fantazie je tohle o úroveň níž. Nechápejte mě špatně, pořád je to výborný film a v tomhle kousku bych si dovolil tvrdit, že Miyazaki svou animaci dovedl k dokonalosti. Co mi ve filmu chybělo, byl nepřítel. Žádný konkrétní nebyl. Postupně se na tomto postu vystřídali: Čarodějnice z pustin, králova dvorní čarodějnice a nakonec samotná válka. Nastrčit tam mezi ně nějakého zlého černokněžníka se přímo vybízelo. Trošičku zklamaný jsem byl i z finále, ale zase musím dodat, že jsem se ani chvíli nenudil a do filmu se plně pohltil. Bohužel je to u mě "pouze" za 4*.
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
Jednička dovedená k dokonalosti. Brilantní gagy a parodie na dnešní dobu
RRRrrrr !!! (2004)
K filmu si otevřete pivko a určitě se nedívejte sami, jinak vám to bude připadat jako brak. Upřímně tenhle film patří vždy mezi favority, když se chceme s kamarády podívat na něco spolu. Pravěká komedie se spoustou absurdností vždy přijde k chuti když se chcete odreagovat a nasmát se.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Některé díly jsou famózní, některé pak vyloženě slabé. Jednoznačně se projevuje, že si Matt Groening měl dát více na čas mezi sériemi a Simpsonovi pořádně dopracovat. Hvězdičku pak přidávám za dabing a výborné speciální díly
Willy Fog na cestě kolem světa (1981) (seriál)
Tak do tohoto seriálu jsem byl hodně zažraný. A snad to bude tím, že když člověk vynechal díl, nebo nedej bože 2, tak mu uniklo opravdu hodně, protože v každém díle se stalo něco důležitého, bez čeho se pak člověk ztrácí
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Mišmaš všech možných i nemožných žánrů vyšlo na jedničku a věřím, že každý si v tomhle filmu najde to, co mu sedí.
Smrt čeká všude (2008)
Velmi dobrá balada o muži, který neuměl žít bez války. Nechybí akce ani dobré dialogy a to všechno působí velmi věrně.