Recenze (1 155)
Moon (2009)
Téměř dokonalý. 84%
Assassin's Creed : Lineage (2009)
Skvěle natočený prequel ke hře. 80%
10 000 př. n. l. (2008)
Těžce zábavná dobrodružárna, který odpustíte i to, že je to neskutečná kravina.
Resident Evil: Zánik (2007)
Zřejmě nejlepší díl série.
Mechanik (2004)
Psycho jak má být. Christian je neuvěřitelný.
Mlha (2007)
Napíši to krátce.... Úžasné herecké výkony, atmosféra tak hustá, že by se nedala krájet ani katanou, dokonalá hudba, napětí ze kterého vám budou stát chlupy na rukou (pokud nějaké máte) a Pointa (!) nad kterou budete přemýšlet ještě minimálně několik dní (já celý měsíc). Tenhle film je jednoduše nejlepší zfilmované dílo Stephena Kinga a nejlepší "horor" vůbec. ......Viděno 4x...96%
Farscape: Mírová operace (2004) (TV film)
Opravdu víc jsem si přát nemohl.Skvělá akce,scénář,kostými,masky(ostatně jako v seriálu) nejlepší zakončení seriálu jaké jsem kdy viděl. 95%
Slunce, seno a pár facek (1989)
Růžičková je nepřekonatelná.
Slunce, seno, jahody (1983)
Klasika, na kterou se nezapomíná.
Beowulf: Král barbarů (2005)
Zlo není vždy tam, kde ho vidíme, respektive kde ho chceme vidět. Severská báje, jež je jednoduchá jako ta facka, s příjemným Butlerem a pramálo souboji. A pro mne jakýmsi zvláštním způsobem podmanivá. Mám totiž rád hrdinské eposy s rozsáhlými exteriéry, příjemným, leč vážným hudebním doprovodem, a hrdinnými válečníky ve stylu Krále Artuše (který je téměř všemi zatracován) nebo Vikingů (kteří také nepatří k nejopěvovanějším). Navíc mám rád Stellana. Ale přesto filmu něco chybělo. Možná to byla výprava, možná duchaplnější scénář. Možná oboje. 60%