Recenze (3 657)
Bláznivá škola (1996)
Za jediný zápor považuju někdy až přílišnou popisnost, proto se neodvažuju dát plné hodnocení. OBA SE SROVNEJTE, NEBO ODTUD POLETÍTE RYCHLEJI, NEŽ TEPLOUŠ Z VOJENSKÉ ZÁKLADNY!
Rychlá rota (1989) (seriál)
Tento animák je jako pohádka, hodně vtipný, hodně dojemný. Ovšem nejlepší je muška Zip.
Temné nebe (1996) (seriál)
Seriál, při kterém jsem měl mnohem nepříjemnější mrazení v zádech nad mimozemskou invazí než z celých Akt X. Zajímavý je také přerod jedné z hlavních kladných postav na velmi zápornou. Ovšem nedobrovolně, zajisté :-)
Uprchlík (2000) (seriál)
Asi budu zase v opozici, protože mě se tenhle seriál líbil. Říkal jsem si, že to bude nudné, ale nezdálo se mi to a navíc byl vnitřní život hlavního hrdiny zobrazen velmi dobře. No a docela šokantní závěr.
Vyjednavač (1998)
Souboj napětí a adrenalinu a hereckých výkonů Spaceyho a Jacksona...
Eva tropí hlouposti (1939)
Nataša hraje roztomilosti.
Lucerna (1938)
Když vidím zpracování klasiky českým filmem třicátých let, nejsem moc nadšen, ale zde se zachovává cit k látce a to je moc dobře! Opravdu povedené!
Mladý Sherlock Holmes (1985)
Námět snímku by se mohl jevit jako něco, co bude velký průser, nicméně je to pěkný a vkusný film. Do Sophie Ward jsem se svého času zamiloval :-)
Cosby Show (1984) (seriál)
Rodinné vztahy už dlouho nebyly tak zábavné.
Mr. Bean: Největší filmová katastrofa (1997)
Tohle se má opravdu brát jako sled epizod. Některé filmy jsou tak vystavěné, jiné (jako třeba tento) něco z toho částečně bourají, ale humor je bezchybný.