Recenze (413)
Špinavý trik (2013)
[ČSFD projekce] Každý film na ní působí lepším dojmem, protože je v sále s filmovými fanoušky co typicky nežerou tunu popcornu, nežvatlaj u filmu a nesrkaj hektolitry přeslazený coca coly. Tento film ale nezachrání nic. První půl hodiny šílená nuda, která až na pár světlých okamžiků netáhne - člověk se těší na závěrečné titulky. Přitom první záběr na panděro Balea mě natěšil na další film, kde ukáže kus hereckého umu. Ukázal, ale filmu to stejně moc nepomohlo. Veliké zklamání a to jsem od filmu nečekal téměř nic. To už chce trochu umu. Absolutně nechápu nominaci na 10 Oscarů. 53% PS: Jeslti něco stojí za pozornost, je to výstřih Amy Adams, jednomu by z toho prasknul *ůrá* vedví... napříč
Klub poslední naděje (2013)
[ČSFD projekce] Vlk z Wall Street pro chudé. Výkon Matthewa McConaugheyho byl excelentní (pohravač se Stanislavského metodou). Co člověk pak musí ocenit nejvíce je, že v místech, kde by jiné snímky dělaly ze slzných kanálku vodní zdroj pro celou subsaharskou oblast, zůstává až podezřele chladný. Pokud bychom si dali lekci matematiky, zhodnotil bych film takto: Klub poslední naděje = Vlk z Wall Street + Philadelphia - ždímač emocí. Pro mě jeden z hlavních snímku tohoto roku, který si drží rezervaci v TOP 10 za 2014. 91%. UPDATE: Pozici si pevně udržel
Sexmise (1983)
Po 20 letech viděno na Nova Cinema a jedna věc se za tu dobu nezměnila - film je naprosto jiný, velice zábavný, plný kulturních a dobových narážek, které i po té době neztrácí nic ze své kvality, naopak bych řekl, že zrají jako víno. 79%
Povodeň (1998)
Spíše podprůměrný akčnák, který neurazí po půlnoci v telce, ale rozhodně na něj nepůjdete do kina, případně si ho nepustíte před půlnocí jako hlavní tahák večera. 58%
Vlk z Wall Street (2013)
Věk nevinnosti (1993)
Většina masochistů by si vybrala jako mučící nástroj waterboarding, já volím Věk nevinnosti. U něj Vám připadne každá minuta jako nekončící věčnost. Celý film mi připadl jako prodloužená verze Satanského tanga od Bély Tarra (a to už chce trochu umu). Jako nástroj k umučení 5*, pokud jde o filmový zážitek, stěží dosáhne na 3*, řečí procent 52%.
47 róninů (2013)
Matrix v japonských reáliích? Ne. Neo jako vyvolený? Ano. Samurajové mluvící anglicky (není v pořádku - přístupnost bez titulků pro americký omezence). Splácání japonské kultury (není v pořádku). PG13 (není v pořádku). Očekávání ze závěrečné bitvy bylo veliké, ale nedostavilo se (není v pořádku). Emoce, které by se měly dostavit, se nedostavily (není v pořádku). Chvilky, kdy se člověk zasmál se dostavily (v pořádku), ovšem i ve chvílích, kdy se dostavit neměly (není v pořádku). Přál jsem Reevesovi konečně nějakou dobrou roli a opět se nepovedlo (není v pořádku). Celkové dojmy jsou hodně rozporuplné. Nečekal jsem skoro nic a to se také téměř dostavilo (není v pořádku). Obávám se, ze při dalším zhlédnutí bych se ukousal nudou (není v pořádku). Snad to bude mít aspoň komerční úspěch. 58% PS.: na Ko Sibasaki je radost pohledět (v pořádku).
Útěk do divočiny (2007)
Sonda do duše člověka, který hledá sám sebe. Snímek je natočen zvláštně podmanivým způsobem, kdy ho po jeho zhlédnutí budete mít ještě hodně dlouho v hlavě. Jeho plusem je, že pokládá morální dilemata a ne každý bude souhlasit s jednáním a pohnutky hlavního aktéra. Ne úplně jednoduchý na podívanou. Jeden z nejlepších snímku roku 2007. 83%
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
[ČSFD PROJEKCE] Pokud nemáte rádi připitomělé filmy, nechoďte na ně. Tenhle je přepálenější víc než olej z fritézy a není tak vhodný pro lidi trpící Oleophobií. Kdo chce ovšem vidět Rogena, jak si chčije do huby, ten bude tenhle snímek milovat. Já ho miluju. TOP 10 za rok 2013! 83%
Umírající zvíře (2008)
Film o ničem a přitom o všem. Velice zajímavé, psychologicky poutavé, přesto místy šíleně nudné. Ač mě film nějak extra nebavil, musel jsem se na něj i přesto dál dívat. Nějak moc protikladů na jednom místě, ale víte jak je to ve světe fyziky (ale i v běžném životě), protiklady se přitahují, tak to bylo i se mnou a tímto snímkem. 76%