Recenze (177)
Válka světů (2005)
Čert vem kopu nelogičností, patetičnost a sentiment, tohle je dost možná nejlepší postapokalyptické sci-fi všech dob! Co se týče vizuálna a atmosféry, už dlouho jsem neviděl nadupanější film, mrazení v zádech se dostavovalo vlastně po celou dobu sledování. Lituji, že jsem neviděl v kině, zážitek by byl jistě ještě umocněn. Jediná výtka (a to i vůči knize) je závěr deus ex machina, dle mého příliš zbrklý, málo zásadní, podivný... Jinak ale velký zážitek, přesně jak někdo poznamenal - v mém případě jasně vítězí srdce nad rozumem.
Víkend (2005) (pořad)
Alespoň něco solidního made by Nova. Zajímavé reportáže nesoucí se v seriózním či zdravě nadlehčeném duchu.
Vražedná čísla (2005) (seriál)
Kdo o matematice něco ví, mlátí hlavou o stěnu...
Všechnopárty (2005) (pořad)
Velmi dobrá talkshow, mnohdy vtipnější než Krausovo Uvolněte se prosím. Karel Šíp je sympatický a jeho humor mi sedí. Dalším plusem je kvalitní výběr hostů a témat.
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
Seriál, s kterým jsem prožil pět krásných let s tunou propocených triček a posmrkaných kapesníků. Seriál, který dává facku všem StarGatům i Star Trekům. Žádná zidealizovaná budoucnost, žádné sterilní, absolutně kladné postavy, žádné paprskomety ani teleporty. Seriál, ve kterém umírají kladné postavy. Seriál, který posunul pojmy hudba a atmosféra na absolutní úroveň. Seriál, který reaguje na aktuální globálně-politická a morální témata. Seriál, který je skutečný, lidský a do puntíku promyšlený. Seriál, který skončil na svém vrcholu. To je BSG!
Dylan Moran: Monster (2004) (TV film)
Dokonalá smršť životních pravd a zabijáckých hlášek. Rozhodně jedna z nejlepších stand-up comedy všech dob.
Garth Marenghi: Nemocnice na kraji světa (2004) (seriál)
Dobrá magořina. Jsou to samozřejmě jen sekvence co nejbéčkověji natočených scének, s co nejhoršími "hereckými" výkony a nejvtipnější je samo sebou to, jak se všichni neustále tváří smrtelně vážně. Originální, šílené, občas velmi cool, občas méně. Naprostá povinnost pro milovníky osdesátkových hororů.
Já, robot (2004)
Velmi solidní scifko, s perfektní akcí, atmosférou, dobře vystavěnou krimi zápletkou i vtipnými momenty. Will Smith je velmi cool, podobné role mu jednoduše sedí jak hrnec na prdel.
Joey (2004) (seriál)
Sympatický spin-off, kupodivu to celé funguje a já se u Joeyho výborně bavil. Srovnávání s Přáteli je scestné, tenhle seriál nikdy neměl ambici vyrovnat se Přátelům, přesto nabízí solidní zábavu a stojí za to ho zkouknout.
Million Dollar Baby (2004)
Film, který má všechno, co by měl skutečně velký film mít. Film, na který se jen tak nezapomíná. Co dodat, Clint mě dostal do kolen...