Recenze (10)
Ve jménu Krista (2016)
Voldemortov brat a Draco Malfoy pátrajú po tele Ježiša Krista... Pre mňa hlboký veľkonočný zážitok...
Co jsme komu udělali? (2014)
Dávam po hviezdičke za moju manželku a za každú z mojich štyroch dcér... Časom možno odoberiem za každého žida, araba, aziata alebo černocha, ktorí do našej rodiny pribudnú... :)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Žiadny film nie je dokonalý... Ale pri tomto som si nebol úplne istý... Moje číslo 1...
Život podle Dana (2007)
Takto si predstavujem romantickú komédiu - neurážajúci situačný humor založený na hereckom majstrovstve hlavného hrdinu a jemná romantika postavená na šarme hlavnej hrdinky...
Earth (2007) (TV film)
Ako dokument pekné, ale na plný počet to u mňa nie je... A za tú otravnú agitáciu na boj proti globálnemu otepľovaniu som mal pokušenie zobrať ešte jednu hviezdu... Ale plávajúci slon to nakoniec vytiahol na 4 *
Adela show (2010) (pořad)
Po včerajšku zvyšujem o hviezdičku... Po hroznom úvode (a veľkom sklamaní) ide kvalita nahor... Škoda, že Sajfa je len jeden...
Jak vycvičit draka (2010)
Hodinka a pol príjemného lietania na drakovi, aj keď to potom trošku rýchlo vyšumelo... Ale pre jedného draka by sa u nás doma miesto ešte našlo...
Bambuľkine dobrodružstvá (1982) (seriál)
Jeden z mojich obľúbených večerníčkov som po rokoch pustil svojim dcéram – no a výsledok bol nečakaný.... Za mňa hviezdičky štyri, ale za hviezdičky v očiach mojich detí, keď Bambuľka vyskakuje z balíka, musím dať plný počet...
Útek zo zlatej krajiny (1977) (seriál)
Československý seriál z prostredia zlatokopov na Aljaške – v našich končinách unikátny v prvom rade svojou témou, ale aj rozsahom a kvalitou... A navyše ten zástup českých a slovenských hereckých hviezd na čele s Pántikom a Mistríkom (+ výborný Bruno O´Ya) mi nedovolí hodnotiť inak...
Počátek (2010)
Nolan zostáva vo vrcholnej forme a aj keď sa mi Temný rytier páčil viac, je to skvelý film - so silnou matrixovou atmosférou, výbornými výkonmi (Leo zreje ako víno) a množstvom sviežich nápadov. 4,5 hviezdy zaokrúhľujem nahor a teším sa na tretieho Batmana...