Recenze (550)
Tekken 2: Kazuya's Revenge (2014)
????? ehmm..... co to jako mělo bejt? Určitě to nemá nic společnýho s legendární hrou. Teda až na dvě jméná. Ale takhle nudnej "akční" film už jsem dlouho neviděl. Rádoby trapný pokus to natočit Artovjě, se spousty spomalovaček a nesympatickými statisty.
Sbal holku a vypadni (2009)
děsná ametérština, bez scénáře, násilně vecpaný vtipy a extrémně nesympatičtí neherci. Nicméně ve výsledku jsem se u toho docela bavil.
Zlomek sekundy (1992)
Megakrutopřísnej drsňák Hauer, extra nahláškovanej. Super akční béčko, u kterýho se člověk opradu pobaví.
Zvláštní dny (1995)
Co pomůže scénář od Camerona, když to točí ženská a udělá z toho strašně nudný lovestory.... dvě hvězdičky za kozičky paní Jůlinky a jedna za pubescentního pána zla, jehož jméno se nevyslovuje. PS. když si to člověk pustí zrycjleně, tak je to normálně koukatelný film.
Klub tajných agentů (1996)
blbina pro děcka, která se bohužel nelíbí ani děckám :(
Westworld (1973)
Kobojoterminátor Yul, byl suprovej, bavil jsem se náramně :)
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Řekni to mé ruce.... Tenhle díl je sice o maličko slabší než předchozí dva, ale i přesto se jedná o skvělej akční film, s hromadou Arnoldovejch hlášek. Kristannka Lokenová, byla perfektní volba pro "zlou" terminátorku :)
Total Recall (2012)
Total Rectum, tenhle remake byl opravdu zbytečný a nudný... Kolína mám jako herce docela rád, ale sem mi absolutně nepasoval. A Kačena bez latexového můndůru, nemá ten správný sexepéle.
Blbý a ještě blbější: Jak Harry potkal Lloyda (2003)
čím vícekrát to vidím, tím se mi to zdá lepší :)
Milenec (1992)
nicmoc porno :)