Recenze (1 167)
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Mně se film moc líbil, jak už svým zpracováním, tak i myšlenkou. Místy to bylo drastické a místy brutálně přeslazené. Ale postava Klaatua (že to Keanovi v obleku strasne sluší) nebo velitelky armády (Mizery nesmí zemřít) byly naprosto dokonalé a skvěle zahrané. S nadšením jsem pozorovala, co se ve filmu děje a netušila sjem, co se bude dít v další minutě. Opět boj techniky s něčím nadtechnickým - podobně jako v Matrixu :)
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Asi tomu zkazím průměr, ale já jsem se u filmu skutečně nudila. Holt jsem se na to zapoměla podívat v roce 77, abych byla fascinována a okouzlena. V dnešní době přeefektových filmů se totiž jako divák zaměřuju na obsah a sdělení a přijde mi naprosto stupidní. Princezna je naprosto nesympatická, roboti úděsní a Luka Skywolkera jsem si po vší chvále také představovala jinak. Prostě když se o filmu řekne, že je klasika, člověk už má nějaké očekávání.
Planeta 51 (2009)
Od tvůrců Shrecka jsem čekala skutečně víc. Nápad mi silně připomínal Avatar, jenom ve verzi pro děti a místo modrých xichtů tam pobíhali zelený. Postavičky fakt nezajímavé, prostě na originálního Shrecka to nemělo a příběh taky nic moc. Nejvíce mě štvalo pomyšlení, že cizí planeta kdesi ve vesmíru vypadá úplně totožně jako Země, mají tam úplně stejné americké zvyky, mluví americky a žijí americky, mají i auto Wolksvaagen!! Tak když už vymejšlím cizí planetu, tak asi nebude stejná jako amerika v 50. letech! Úplně na hlavu a totálně tuctový animáč.
Toy Story 2: Příběh hraček (1999)
Teda lidi, mě to trochu zklamalo. Sice je to akční a dobrodružné, ale obávám se, že už nedává film takové sdělení jako v případě jedničky. Postavy jsou okoukané a ani záporák není dost záporný. Nadruhou stranu jsem se občas zasmála.
Princezna a žabák (2009)
Tento film mě hodně zklamal. Tohle bych dětem nepustila. Sice je to pěkně malované a zpívá se tam, ale přeci jenom není WD zastaralý, když zpívá skoro i nábytek? A co ta myšlěnka filmu? SPOILER: holka se chudák dře, aby si vydělala na restauraci, nějaký šlechtický zmetek, co v žiotě nesáhl na práci, jí stáhne s sebou ke dnu a když se zázrakem stanou z hnusných žab lidmi, tak stejně je to líný nepoužitelný chlap a holka chudák dál dře! A co ten aligátor trumpetista? Zařadit do pohádky Jazz, princeznu černošku a obrácený princip líbání žáb je super nápad, ale Disney, nežijeme už ve 30. letech!!!
Terkel má problém (2004)
Tak tohle jsem fakt nečekala, Dánský 3D film s fakt hustým českým dabingem. Takhle sjem se dlouho nezasmála!!!
I Love You Phillip Morris (2009)
Tento film mě hodně zklamal. Je to popis celého života a lásky jednoho muže, ale obávám se, že příběh není tak bohatý, aby z něj byl celovečerák. Přišlo mi, že k příběhýčku narvali spoustu omáčky a i přes dojemný homosexuální vztah a dobrodružství podvodníčka to byla trochu nuda. Každé téma jen tak naťuknuté a nic dotažené do konce. Herecké výkony ale výborné. Možná se mýlím a klube se z toho skvělý film srovnatelý s "Vykoupení z věznice Shawsenk", "Forrest Gump", "Chyť mě, když to dokážeš" či "Lepší už to nebude" :)
Jak vycvičit draka (2010)
Nádherná pohádka se vším všudy - draci, vikingové, děti... Pěkná ukázka toho, že občas jde něco po dobrém, když to nejde po zlém. Super dobrodružství!
Bazén (2001)
Tohle byl dobře pitomý horor, ale docela jsem se bavila :)
Báječný svět shopaholiků (2009)
Film ničím nepřekvapí a ani neurazí. Za celou dobu se nic nestane, ale pořád se tam něco děje. Trochu jsem se ztotožnila s hlavní hrdinou a po shlédnutí filmu jsem se nad sebou musela trochu zamyslet. Napadlo mě pak spočítat, kolik mám já bot - je to dobré, jen 69 párů. Musím si jít koupit 70. jubilejní pár :)