Poslední recenze (36)
Babovřesky (2013)
Čekal jsem od toho Trošku víc.. Slunce,seno..na to se rád kouknu zas a zas.. Kameňák už je o dost trapnější, ale co čekat od filmu, kterej je složenej jenom z vtipů, ale tohle? To už je nehorázná sračka u který se snad může smát jen někdo, kdo neni úplně v pořádku.. Bohužel....
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Ta jedna čarodějnice vypadala jako Marilyn Manson.. Toho už se snad nikdo nemůže bát :o) a Honza s Mařenou jsou fakt krutý, hlavně, když si Jenda musel píchnout inzulin, protože za mlada snědl hodně perníčku... Týýý vole...:oD
Bony a klid (1987)
To, že zní skoro celym filmem skladba Relax je víc než trapný.. Vážně mi to lezlo neuvěřitelně na nervy !!!