Recenze (247)
Zhoubné zlo (2021)
Lepší tři hvězdy.
Film roku (2021)
Spíše horší ***
Krevní pouta (2008)
?
Cry Macho (2021)
Hodně odpočinkové.
Moonfall (2022)
Kdyby Emmerich ubral pár strovek kilometrů na vzdálenosti, udělal by z tohoto filmu uvěřitelnější píčovinu se stejným devastujícím účinkem.
Eternals (2021)
Patetická sračka, kde z jediného racionálně myslícího eternala udělali padoucha.
Kingsman: První mise (2021)
Zklamání, bohužel tomu chybí vtip předchozích dvou dílů.
Francouzská depeše Liberty, Kansas Evening Sun (2021)
Asi s Wesem definitivně končím, vizuální stránka parádní, ale jinak nuda k uzoufání.
Sinsegye (2013)
Užil bych si to ještě více, vědět kdo je kdo.
Nepřátelé (2017)
Oceňuji hlavně, že když tu lítají kulky, padají mrtvoly, ale jinak se to poměrně táhne.