Recenze (566)
Spartakus (1960)
Dlouhé a z dnešního pohledu už to nemá šmrnc
Spirit (2008)
docela slušná podívaná na to že jsem dosud nenarazil na komiksovou adaptaci která by mě nějak moc zaujala
Stáhni mě do pekla (2009)
Unikátní, famózní, impresivní, depresivní, náhlý, nenormálný, úchylný, nechutný, přehnaný, smrtelný, raimiovský.... taková slovo mě napadala při sledování tohoto překvapivě dobrého hororu. Podobnost se Smrtelným zlem se nezapře. Přiblblé nápady režiséra rozhodně opět nevyšly na zmar. Celé dílko je až překvapivě koukatelné :) a konec konců, na konci i překvapivé. Škoda jen že se dají některé události předvídat :)
Stezky slávy (1957)
"Myslíme si, že válku vedeme dobře." (Francouzi) Mám docela rád válečné filmy a vzhledem k tomu, že ve století, kde se rozvinul film proběhly dvě největší války na světě, tak "tu první" prakticky zastínila "ta druhá". Stanley Kubrick natočil film o první světové válce a ukazuje zde, jak jsou rozhodnutí v ní, nesmyslná. Film je vzhledem k tematice relativně krátký, boje nejsou ukázkou vizuálních efektů ani krvavou ukázkou válečné agónie. Bere si za téma jen jeden útok a vyšetřování zodpovědnosti za jeho zpackanost. Podle mého názoru obzvláště povedený film, který je velmi nadčasově natočen. I po více než 60 letech dodává stále pocit jakési nadčasovosti. Váhám dokonce zda nedat 5*. EDIT: po týdnu zvyšuji hodnocení na 5*. Stále mě ten film nutí přemýšlet a čím dál tím více oceňuji jeho kvalitu.
Stmívání (2008)
super film, jdu shánět knihu
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Hezký film, kde je možná příliš moc náhod, nicméně, pokud to člověk nebere moc vážně je to v pohodě. Nejvíc mě pobavila scéna s Reaganem, kde komentuje zeď na zahradě a Gorbačov si myslí, že mluví o Berlínské zdi. Naivita a možná i hloupost hlavního hrdiny mi silně připomněla výborný film Byl jsem při tom.
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
moc pěkná hlavní představitelka.. jinak nic moc :-D knížku jsem ještě nečetl..
Superbad (2007)
ježis takovou úchylárnu sem dlouho neviděl.. ale bylo to docela vtipný :D
Super Size Me (2004)
Hustý! Pro příznivce mekáčů doporučuju.. Teda divim se že to jeho játra přežily.
Svéráz národního lovu (1995)
výborná komedie, která je postavená na základním pilíři ruského života - vodce :D