Recenze (4 867)
Zelená míle (1999)
Čím starší, tím lepší...zraje to jako víno. Pro někoho je ta poslední míle tak dlouhá...96%.
Lepší už to nebude (1997)
Taková konverzačka ve vypulírovaném USA stylu, kde se chytře pracuje s emocemi. 73%.
Hodinářův učeň (2019)
Silnější v jednotlivých momentech a napsáno (včetně závěru) je to také dobře. Stylem více hloubavější...58%.
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Určitá kopírka Anděla páně je tam cítit, ale to samo o sobě nevadí. Sokol i Geislerová byli ok. Takový solidní poklidný průměr, lepší než jiné uřvané pohádky. 60%.
Nebojsa (1988)
Slušná pohádka, kde je snaha i o určité tajemno a napětí. Ondřej Vetchý v ploché uřvané roli, kde nebylo moc prostoru nějak vyniknout. 67%.
Nesmrtelná teta (1993)
Štěstí - skvělá a krásná L. Šafránková...73%.
Tenet (2020)
Nolanův Návrat do budoucnosti v komplikovanější a uživatelský nepříjemnější formě, než je Zemeckisova triologie. Řemeslo je to je jak jinak skvělé. Formální režijní postupy viděné třeba v Temném rytíři nebo Inception zde opět ožívají a někdy jsou vyloženě opsané, což je rozhodně dobře. K samotnému Tenetu...vidět to je potřeba několikrát a člověk se do toho musí chtít taky vyloženě ponořit. Mě to bavilo spíše v dílčích věcech a spíše v první polovině. Záporák kvalitní, na ženskou postavu se tam kladl, až příliš velký důraz. Mohlo to být více % a možná ještě jednou bude...budoucnost může změnit minulost. 78%.
Angelika a sultán (1968)
Překvapivě si to pořád drží své osobité kouzlo, i když zub času hlodá. Postava pobočníka sultána je krásná a tklivá...73%.
Smrtonosná past (1988)
Poloněmec zabijí falešné němce :) . Všichni jsou tam sympťaci - Hans, John i ten černošský policista...vytvářejí tu pravou vánoční atmosféru...92%.
Mistrovská úroveň (2020)
Slušná, neurážející jednohubka. Akce, sympatický hlavní hrdina i antihrdina, přímočarý děj...dobrý film. 70%.