Recenze (348)
Studený jak kámen (1991)
Tento film jsem neměl rád už v době vzniku a nejinak je tomu i dnes,jediné co alespoň trošku stojí za to je konec.
Superman (1993) (seriál)
Dnes,už se na to nedá skoro dívat,ale na druhou stranu pokud v bedně nic jiného nedávají....
Super Mario Bros. (1993)
Mario ve filmu? Nelze natočit,tohle je důkaz.
Svatba upírů (1993)
Jeden čech si řekl:"natočím film s upírama" a takhle to dopadlo.
Svůdné zombie (2008)
Zombie komedie,která má všechno,co má film tohoto žánru mít. Skvělé masky,vnadné dívky,pořádnou porci krve a pekelně černý humor.....takřka dokonalé.
Šmoulové (2011)
Čekal jsem obr srajdu a hle,ono se z toho vyklubalo příjemně vtipné pokoukání. Šmoulácké :-)
Tábor Sleepaway 2 (1988)
Aha chápu,jednička byla pouze příprava na druhou jízdu s Angelou,tak v tom případě ano,protože je to výborná dvojka:-)
Taková normální rodinka (2008)
Další pokus o českou komedii,bohužel,ale trapnost neni k smíchu.
Tak tohle je můj život (1994) (seriál)
Skvělý seriál pro náctileté (bohužel si myslím,že dnešní mládež ho neocení).
Temná legenda 3 (2005)
Hm,detektivka s bubákem...trocha krve,spousta nudy.