Recenze (97)
Teror (2011)
amaterizmus najhrubšieho zrna... v hlavnej úlohe vyhorený Nicky, na úroveň ktorého sa zúfalo snaží padnúť Nicolka, scenár dodaný perspektívnym Karlom Gajdusekom, ktorý tu očividne cibril techniku na neskoršie úspešné projkety a to celé pod taktovkou ostrieľaného mohykána Schumachera - na papiery to vyzerá celkom sľubne, až sa človek zamýšľa nad tým, kde sa stala chyba... Ukrutná nelogickosť správania sa postáv zabalená v lacnom televíznom spracovaní nám prináša celkom slušnú frašku.
The Hire: Chosen (2001)
tak toto by sa skôr hodilo na nejakú ľadovú revue a s tým hudobným doprovodom som si už predstavoval súboje Pľuščenka s Jagudinom vo vrcholnej forme... Ale ten záver s nálepkou Hulka trefný.
Machři 2 (2013)
je to strasna blbost, ale kralovsky som sa bavil :)
Sviňák (2013)
This isn't some parts of the country. This is Scotland, by Christ! Nekompromisná, drsná škótska záležitosť s McAvoyom v koži diabla, ktorého má človek sto chutí utopiť v lyžici vody... Trefne zapojenie vianocneho kultu Shakina Stevensa nemalo chybu. Same rules apply :)
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
Najlepsia reklama na Jack Daniels :)
Plán 9 (1959)
Tak tuto uz konci veskera zabava :)
Glen, nebo Glenda (1953)
Keby to bolo myslene ako crazy komedia, bez vahania tomu vpalim 5*!
Robot-monstrum (1953)
Na takyto rydzi odpad je radost sa pozerat :)
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Takuto cast si die hard seria urcite nezasluzila. Uz to vobec nie je o McClaneovi ako policajtovi, ktory sa ocita v nespravnom case na nespravnom mieste, ale o McClaneovi ako Rambovi, ktory nici vsetko co sa hybe, akurat mu ostala ta jeho povestne zakrvavene tricko... PS: A malo sa to odohravat v Bejrute :)
Téměř bez šance (1999)
hodne silny film, skoro aj slzicka vysla na zaver...