Recenze (1 141)
Wind River (2017)
Taylor Sheridan začíná bejt nekorunovanym králem v žánru mrazivejch thrillerů. Po scénářích ke geniálnímu Sicariu a silně nadprůměrnýmu Hell or High Water si zkusil i režii a vylezl z toho další geniální kousek, u kterýho sem čuměl s vykulenym ksichtem. Bylo mi líto indiánů i hlavního hrdiny a byl jsem i napjatej, jak to vyšetřování případu dopadne. Jeremy Renner zahrál famózně, dobrej byl i ten indiánskej polda z Tance z vlky a pobavilo mě vidět Jona Bernthala, kterej poslední dobou hraje několika-minutový role nějak ve všech filmech . 90%
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Trochu jsem se bál, že budu zklamanej po prvních reakcích a úvodní akční sekvence mě utvrdila v tom, že to asi bude blbost, ale pak jsem se chytnul a bavilo mě to už po celou dobu. Julianne Moore jako taková stepfordská panička, co ovládá mezinárodní obchod s drogama a šikanuje Eltona Johna, aby jí ve stupidních hadrech hrál debilní písničky, mě bavila. Channing Tatum a Jeff Bridges byli taky fajn, ale měli docela malou roli. Potěšil návrat Colina Firtha a docela mě dostala obětovací scéna jedný postavy na konci. Vaughn je pořád borec. 90%
Baby Driver (2017)
Něco tomu chybělo, aby z toho byla těžká kultovka. Možná kdyby to točil Matthew Vaughn, bylo by to ještě lepší. Ale bavilo mě to a Jamie Foxx byl super. 70%
Poslední samuraj (2003)
Viděl jsem to už dávno jako malý pívo, když jsem se vracel unavenej z lyžáku a táta mě začal v autě přemlouvat, že má máma doma kamarádky a nechce se mu tam, tak jestli nepojedem třeba do kina a já mu to tak nějak rezignovaně odkejval a v sále sem si u toho podřimoval, takže jsem z toho moc měl. Teď jsem to viděl znovu po mega dlouhý době a byl jsem fakt nadšenej, jeden z nejlepších historickejch filmů s tradičně skvělym Cruisem.
Válka o planetu opic (2017)
Dokonalý zakončení pravděpodobně nejlepší trilogie současnosti. Citlivě natočená pecka.
Love Story (1970)
Bylo to hezký a hodně se mi líbila hudba. Konec byl dojemnej a měl jsem u něj docela na krajíčku. 80%
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Byla to sračka, rezignovaně sem to sledoval z postele zrychtovanej s kocovinou a smutně sem u toho pozoroval ovladač, co ležel několik metrů ode mě na stole, ale neměl sem síly se pro něj zvednout, takže jsem měl holt smůlu.
John Wick 2 (2017)
Bylo to dobrý, ale jednička byla lepší, měla mnohem lepšího záporáka i ostatní vedlejší postavy. Docela hodně se mi líbily akční scény s Commonem a to zákulisí světa nájemnejch vrahů, i když ke konci už mi to přišlo trochu přes čáru, jak to byl vlastně každej. A nějak v polovině filmu sem si říkal, že bejt Wickem a je na mojí hlavu všude vypsaná odměna, tak radši do konce života zůstanu v Continentalu a na baru bych se smál ostatnim, že mě nemůžou sejmout. 70%
Uteč (2017)
Bylo to zvláštní, docela dlouho sem si nebyl jistej, jestli koukám na nějakou komedii, satiru nebo horor. Třeba scéna, jak si šel hlavní hrdina večer zakouřit před barák a najednou k němu začal zběsile běžet s urputnym ksichtem ten jejich černej sluha a záhy tam chodila ta jejich komorná jako nějaká stepfordská panička. Asi to mělo bejt napínavý nebo strašidelný, ale mně to přišlo jak z nějaký parodie a spíš sem se pousmál, co to je za debilní scénu. Jinak to ale bylo docela napínavý a chvílema mě zajímalo, jak se ten příběh vyvine a zvrat v poslední třetině mě celkem překvapil, jenže záhy se z toho stala už jen tupá béčková vyvražďovačka, čekal jsem něco důmyslnějšího. Jo a bavil mě ten jeho kámoš, co mu dával rady po telefonu a na konci docela hodně vtipně zaglosoval. 60%
Taková moderní rodinka (2009) (seriál)
Po druhý sérii moje jasná srdcovka, která se může směle rovnat i Přátelům. Už dlouho mě žádnej seriál nebo sitcom takhle nebavil.