Recenze (97)
Zastav a nepřežiješ (2006)
Po vizuální stránce je to natočeno sice pěkně, ale co z toho, když příběh je špatný a drsňáctví zúčastněných naprosto tragické...
Poslední dům nalevo (2009)
Docela brutální snímek na klasické téma, aneb horor, který je více než slušný. Tento remake se povedl.
Trade (2007)
Výborný snímek o kruté realitě obchodu s lidmi. Film, u nějž se nebudete muset stydět za slzy.
Prokletý klub (2009)
Kvalitní snímek, který může bavit nejen příznivce anglického fotbalu.
Hlad (2008)
Syrový, drsný a depresivní film...jehož hlavním jmenovatelem je však bohužel nuda.
Ať vejde ten pravý (2008)
Zásadním problémem tohoto filmu je skutečnost, že jeho tempo je až tragicky pomalé...
Neviditelná manželka (2002)
Já až tak nadšen nejsem...provedení bohužel zaostává za dějovou linií...
Hrdinové a zbabělci (2007)
Hodina a půl totální nudy.... P.S. Ono to zas až tak špatné pochopitelně není, ale nemůžu si pomoci...
Hrdost a sláva (2008)
Škoda jen poměrně natahovaného závěru, i tak se však jedná o velmi působivý snímek...
Mučedníci (2008)
První polovina filmu velmi dobrá. Druhá - "filozofická" - polovina poměrně špatná. Škoda, jelikož film se zdál být zpočátku velice zajímavým, svižným a napínavým...