Recenze (57)
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Strašná kycovita sracka..ten tlak na to, aby to dopadlo správně, šílenost, dobre ze to končí, dela to akorat ostudu,predchozim 6 dilum..dobro,vyhraje a sracka zustane...ten patos, kdy nase armada porazi,tu Americkou protoze nas provazi sila..jak.tohle muze nekoho bavit...totalne doje*ana serie..Han se obrací v hrobe...nikdy vice uz..
Terminátor: Temný osud (2019)
Myslím, že to je dost dobrý rozloučení Arnolda s rolí Termínátora..pokud to rozlouření bylo..tyhle kultovní herci dokáží i v důchodu přitáhnout old school fans jako třeba mě :-) Arnold skvělej, bavil mě..co se týká filmu jako celku, dost mě se*e gender, "me to" aby se neposraly feministky a multi kulty, co teď hollywood rozjíždí a se*e do každýho filmu, musí tam hlavní role bejt ženská, mexikánec, černoch, japonec, jinak by to nešlo, co na plat, že ani jeden z nich neumí hrát a je topornější než poleno..hollywood půjde tímhle pěkně časem do ha*zlu..
Deadpool 2 (2018)
Nejlepší film ever, neskutečná zábava, žádný ufňukaný dramata ale zábava a dokonalý hlášky :-)
Temné síly (2018)
slušná sra*ka
Wonder Woman (2017)
Bože, to byla blbost..
Logan: Wolverine (2017)
Vskutku parádní zakončení jedné éry a rozloučení se s Wolverinem v podání Hugha Jackmana..bude mi chybět..
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Totální vykrádačka sama sebe..sorry ale tohle už tady bylo..pro mě zklamání, čekal jsem víc, nový přiběh, zápletku, lepší herce..místo toho nám amerika naservíruje v jedné z hlavních rolí černocha, aby se půl ameriky nenasralo a příběh co tady už byl....ach jo, nebýt fanoušek star wars, tak tomu dám ještě o jednu hvězdu míň.
Noční běžec (2015)
Klasická Liamovka, mě se to líbilo..
Creed (2015)
Super rozloučení s Rockym a velká nostalgie a k hercům a filmům, se kterými jsem vyrůstal..mě se to líbilo, je tam pořád cítit ta minulost a velké filmy ale věk prostě člověk nezastaví a tak je dobré říci, jsem rád, že jsem žil v době Rocky Balboa..
Spectre (2015)
Tohle byla bondovka??..spíš trochu akční tuctovka s naprosto neschopným a necharismatickým záporákem, který údajně řídil všechny předchozí rozhodně schopnější soupeře Bona..a ani James se zrovna moc nezapotil..finální náznak zamilovanosti Bonda k naprosto otřesné a asi nejhnusnější bond girl v hostorii vám v hlavě rozdrnčí otázku, "kurva co to je?!" ..pro mě je Spectre zklamáním..