Recenze (2 558)
Žena za pultem (1977) (seriál)
Dokument o tehdejší agitační době.
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Jeden z nejlepších sitcomů co kdy vznikl. Povedená rodinka Bundových!
Zelňačka (1981)
Z celého filmu dýcha melancholická atmosféra a na konci filmu máte chut také odletět z toho šíleného světa.
Žbluňk! (1984)
Jako malému se mi to moc líbilo. Pohádka o mořské panně co se dostane na povrch. Klasická 80.léta!
Zátah (1987)
Ten PAGAN sraz mi pokaždé připomene hudební festival i s pořádnou Hell Show :D.
Zamilovaný Shakespeare (1998)
Prostředí staré Anglie se mi líbí a zvlášť pokud se zpracuje tak pěkně jako tady. Herecké osazenctvo hraje s lehkostí. Snad jako by nad tím vším bděl sám Shakespeare.
Zamilovaný profesor 2: Klumpovi (2000)
Je to děs to ano , ale ja k tomu asi zasedl naprosto opilý a chvílema mě to opravdu bavilo. Za střízliva bych to už nechtěl nikdy vidět.
Zamilovaný profesor (1996)
Ty hvězdy jsou hlavně za dabovanou verzi , kde Kaiser je opravdu luxus! Já si na něj vidím!
Rychlé šípy (1969) (seriál)
Nesmrtelná klukovská klasika. Kdo v mladí nečetl a neviděl rychlé šípy nebyl :P. Tahle stará verze se Skamenem jako Červeňáčkem nemá chybu.
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Naprosto realistické stvárnění vylodění v Normandii. Více není co dodávat. To se opravdu musí vidět v kině anebo na velké obrazovce se super zvukem.