Recenze (2 558)
Stroj času (1960)
Knihu jsem četl a oblíbil si ji. Tento starý film také. Nejlepší převedení knihy na plátno. Ten novodobý remake i přes efekty tomu nesahá ani po kotníky Morlocků.
Zvíře (2001)
Dalo se to přežít, ale nedá se to vidět víckrát. Jednou a dost!
Ztracený svět: Jurský park (1997)
T-Rex ve městě řádí jako německý turista! Důstojné pokračovaní vynikající jedničky. Díky Stevene!
Ztraceni ve vesmíru (1998)
Vizuální kabát není vše. Tady tomu chybí lepší scénář. Nezachrání to ani Joey ani Gordon.
Zóna úniku (1994)
Průměrný Snipes.
Zorro: Tajemná tvář (1998)
Ten film má vše : Krásnou Zetu-Jones , Zorra jako Banderase , Hopkins jako old Zorro a do toho exotika Mexika. Výborná oddychovka a film , který pobaví i dívku vedle vás.
Zmije (1994) (seriál)
Super auto , ale chybí tomu více než jen auto.
Zlaté dítě (1986)
Klasická 80.léta > jěště skvělá forma Murphyho.
Živý terč (1993)
Nejlepší Van Dammovka 90tek.
Život Briana (1979)
Ve své době kontroverzní a v dnešní době stále geniálně zábavné. Romani ite domum