Recenze (559)
Jupiter's Legacy (2021) (seriál)
1. série [po 4. epizodě] - 40 %. Po The Boys a Invincible další z řady superhrdinských seriálů pokoušejících se vnést do žánru více realismu a postavit protagonisty proti "lidským" problémům. Tentokrát ale trefa vedle, bez jediné sympatické postavy, bez jediného originálního - byť jen dílčího - nápadu, a s neuvěřitelně otravně roztřesenou kamerou - což je paradox, protože akce, kde by taková kamera dávala určitý smysl, je v prvních čtyřech epizodách pomálu. - Rozhodnutí Netflixu seriál zrušit po první sérii vítám, protože mi to usnadnilo rozhodování jestli dát zbytku první série šanci.
Potvora (2016) (seriál)
1. série - 70 %. Objektivně vcelku zajímavá a osobitá zpověď normálního a chybujícího člověka, která mě ale subjektivně dočista minula. 2. série - 90 %. Objektivně i subjektivně neskutečný kvalitativní posun nahoru, zapřičiněný nejen - ale z velké části - postavou Andrew Scotta. - Je vcelku škoda, že se pravděpodobně nedočkáme třetí série, na druhou stranu závěru té druhé lze těžko něco vytknout.
Black Widow (2021)
Zbytečný film? Možná. Zábavný film? Určitě. - Řemeslně perfektně zvládnuté doplnění skládačky, která sice už byla složena, ale její tvůrci si na rozdíl od své konkurence mohou podobná intermezza dovolit. - Marvelovský modus operandi, kdy se ve finále střetne hlavní hrdina se zápornou postavou disponující stejnými schopnostmi, je tu doveden do úsměvné dokonalosti, ať už v podobě Černých vdov, nebo v doslovné podobě Taskmastera. - 80 %
Barry (2018) (seriál)
1. série - 80 %, 2. série - 80 %. Černým humorem prosáklá bizarnost, která se i přes ne zrovna originální téma nájemných zabijáků dokáže od svých předchůdců odlišit a najít vlastní tvář. Tvář Billa Hadera, který se úspěšně řadí po bok dalších komediantů, kteří dokázali plynule proplout do vážnějších vod. 3. série - 75 %, 4. série - 70 %.
Ruská panenka (2019) (seriál)
1. série - 75 %. Nijak originální, ale zábavná jednohubka s výbornou Natashou Lyonne. Neřekl bych, že připravovaná druhá série je vyloženě zapotřebí, ale nebudu lhát, zvědavý na ni vcelku jsem.
Rozhněvaný muž (2021)
Vlastně třetí guilty pleasure od Guye Ritchieho v řadě. Opět odlišné ve všech ohledech, opět v žádném případě perfektní, opět subjektivně nejzábavnější film za hodně dlouhou dobu. - Oldschoolová nekompromisní revenge akce, která si na nic víc nehraje, je si vědoma hereckých limit hlavního protagonisty a navzdory slušné stopáži ani na minutu nenudí. - Z Five Eyes se náhle stává jeden z nejočekávanějších filmů příštího roku.
Deadly Class (2018) (seriál)
1. série - 75 %. Velká škoda, že nedostaneme další sérii - finále té první bylo zároveň uspěchané a zároveň z hlediska diváka zoufale otevřené.
The End of the F***ing World (2017) (seriál)
1. série - 85 %, 2. série - 80 %.
Neporazitelný (2021) (seriál)
Dějiny nadávání (2021) (seriál)
Nicolas Cage je absolutní polobůh a tahle zábavná taškařice je jediným logickým a správným vyvrcholením jeho kariéry. Jeho průvodce však v pořadu bohužel hraje třetí housle a zbytek ansáblu nebezpečně atakuje vody průměru. 70 %.