Recenze (559)
Bionicle: Maska světla (2003)
Jako fanoušek Lega jsem se na to prostě musel podívat. Jediné, co bych k tomu ale řekl, je to, že měsíc po shlédnutí jsem s Legem přestal. Jedna hvězda za dobrou animaci.
Scooby-Doo 2: Nespoutané příšery (2004)
O seriálu jsem slyšel. První film jsem viděl. Ten ušel. Tohle už je ale moc. Přijde mi že film naprosto postrádá scénář, humorných scén je pramálo, dobrodružných ještě méně. Dialogy jsou o ničem. Modleme se, aby nevznikl díl třetí, jelikož kdyby se zachovala tato sestupná tendence, tak si nedovedu kvalitu trojky ani představit... Jedna hvězda za vcelku dobrou animaci příšer.
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Lehce stupidní, ale člověk se u toho i zasměje... Na odpoledne ideální.
Batman a Robin (1997)
:-D
Zelená míle (1999)
To, že je podle knihy od Stephena Kinga natočen tento stejnojmenný film, jsem věděl už dříve. Ale vyhledal jsem si ho až poté, co jsem knihu dočetl. Jednak to bylo naprosto mistrovsky napsané dílo, navíc bylo také prvním, u něhož jsem brečel (!). Film sám o sobě je neuvěřitelně emotivní záležitost, u které vám bude smutno jak z celkové zápletky okolo obrovitého černocha Johna Coffeyho, tak z drobného francouze a jeho myši. Atmosféru dotváří nádherná hudba, několik lehce humorných scén a postava jednoho velice nesympatického dozorce. Často se říká, že převést knihy Stephena Kinga na filmové plátno je velice těžké, ale ty, co jsem zatím viděl já (Zelená míle, Vykoupení z věznice Shawshank a Tajemné okno) na mě rozhodně udělaly dojem.
Dr. House (2004) (seriál)
Kdybych viděl všechny díly, bojím se, že by u mě tento seriál na plné hodnocení nedosáhl. Přeci jenom se dějová osa neustále opakuje a to seriálu nedělá dobře. Ale vzhledem k tomu, že je toto k vidění u většiny dnešních seriálů, a já si dopřeji jen dva tři díly měsíčně, House mě svým sarkasmem a vtipem dostal. Edit po 10 letech - Navzdory očekávání House funguje i při systematickém sledování, nicméně je pravda, že postupem času se člověk méně a méně soustředí na lékařské záležitosti. Naštěstí jsou však všechny postavy dostatečně zajímavé na to, aby jejich interakce stačily k plnému hodnocení. 1. série - 85 %, 2. série - 85 %, 3. série - 80 %, 4. série - 90 %, 5. série - 90 %, 6. série - 90 %, 7. série - 80 %, 8. série - 80 %.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Hned pro začátek řeknu, že povídku od S. Kinga jsem nečetl. Dále bych rád řekl, že tento film jsem poprvé viděl až o letošních prázdninách, protože do té doby jsem o něm nevěděl. Nečekal jsem nic extra, protože při slovech "vězeňské drama" se mi okamžitě vybaví Zelená míle. Ale... Jako už nesčětněkrát jsem byl přesvědčen, že film nelze hodnotit předem. Vykoupení má nejpíš všechny klady, které může film mít - vynikající scénář, herecké výkony, atmosféru, a především geniální myšlenku. Kdo neviděl, nechť napraví svůj hřích v nejbližší možné době. Film si svou pozici jedničky určitě zaslouží.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Klasika nad klasiku. Těším se na novou sérii.
Black Books (2000) (seriál)
Originální, vtipné. Sice pár dílů lehce vynechává, ale celek je u mě za jasných 5 a zařazení do TOP.