Recenze (39)
Zoo (2022) (seriál)
Mně se to líbí. Zvířata, příjemní herci. Paní Tomicová jako doktor Bolíto je skvělá.
Chalupáři (1975) (seriál)
Jeden z nejlepších českých seriálů, herecké špičky jsou neskutečné, kam se současné komedie hrabou, je mi líto, že momentálně,není u nás nic takového na skladě.. Medwed
Lucifer (2016) (seriál)
Docela pěkný seriál, první série je o dost lepší než druhá. Od příchodu "mamky" , mi to spíš místy připadá jako záběry z Top Staru, nebo sekyrková polévka.
Dresden (2007) (seriál)
Taková bramboračka Grimma, Čarodějek a podobných dílek.
Školní výlet (2012)
Mně se film líbil, vím, že tady je to samý odborník. Po dlouhé době film pro normální lidi, bez krve a řinčení zbraní. Smutný a veselý zároveň.
Ohnivý kuře (2016) (seriál)
Chvíli jsem na tento seriál koukal, pak z toho udělali seriál: "Kdo koho podrazí.", takže se omlouvám, ale já chci bavit a ne koukat na nedodělek. Až z toho půjde trochu jiný žár, zase vrátím. Li je skvělý.
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Pro mě to byl takový večerníček. Brendu jsem nemusel, takže mi příchod "zmetka" Val vůbec nevadil ba naopak, byla hezká a k tomu mrcha.
Čarodějův učeň (2010)
Efekty jo proč nee, vetšinu času koktavý první Merlinovec nemusím.
Motorkáři (2003)
Pod jménem "Motorkáři" si představuji příběch o matorkářích ve stylu HAMC. Někomu se to může líbit, proč ne, ale pro mou maličkost to bylo něco jako BH 90210 na motorkách.
Mstitel beze jména (1998)
A to jen proto, že tam hraje můj oblíbenec. Společně se smokingem jednoduše nic moc.