Recenze (69)
Život na naší planetě (2023) (seriál)
Perfektni a jako tresnicka na dortu skvely prednes od Morgana Freemana, takze...koukejte v originalu! :P
One Piece (2023) (seriál)
Kdyby mi bylo 12 byly by to ctyri hvezdy :D
Iron Fist (2017) (seriál)
Bohuzel po dobrym rozjezdu, trosku sesup plny klise o tom jak zabijet je spatny a to nejhorsi byli "bojove sceny". Serial zachranuje Ward a jeho dejova linka, ktera je zajimavejsi nez linka hlavniho hrdiny. 60%
Outsiders (2016) (seriál)
Nechapu tyhle komentare.. Koukame na stejny serial? Je to super.
Stranger Things (2016) (seriál)
No, stalo me to celou noc...a chci vic..10/10
Osvícení (1980)
Bohuzel s romanem se to neda srovnat a nesympaticka a az retardovane vyhlizejici Wendy tomu neprida.Clovek s ni proste nemuze citit, protoze kdyz kouka na ten jeji blbej oblicej, tak by ji nejradsi jednu vrazil. Samozrejme to zachranuje Jack, ale to nestaci. 50%
Agent Carter (2015) (seriál)
Rozhodne nadprumer, krasna vyprava, kostymy, hudba. Dobovy New York je skvely! Herecke vykony dobre, Jarvis Skvely. Vlastne nemam co tomu vytknout,takze za me 90%
Wer (2013)
Neprecetla jsem si nic o tom filmu predem, takze jsem k nemu pristupovala bez predsudku a me se libil. Tim ze jsem netusila o cem to ma byt. Myslim ze to je jedina spravna cesta do budoucna :)
Vesmírná loď Ascension (2014) (seriál)
Prvni dil slaby, ale pak to nabira s kazdym dilem vic a vic, hodnotim po shlednuti tretiho dilu. Ten zaver me vazne prekvapil :)
Predestination (2014)
Bohuzel je tam tolik nesmyslu, ze muzu dat max.3. Ono casovy paradoxy jsou hezka vec ale ceho je moc....