Recenze (4 769)
Kafe a cigára (2003)
Některé povídky slabší, jiné naopak výborné. Přetahuje se to půl na půl, ale tu čtvrtou hvězdu zaručuje dokonalá povídka "Cousins?".
Equilibrium (2002)
Silná myšlenka, pěkný rozjezd, ale pak se nahrne tolik nesmyslů, nereálné akce a očekávaných zvratů, až to hezké není. Vše završuje něco, co bych nazval "nejdivnější choreografie filmové historie"... opravdu jsem se té směšnosti zasmál, což asi nebyl cíl... Přes to všechno ale film uteče a drží pohromadě - takže slušné 3 hvězdy by to i byly.
Mrtvý muž (1995)
Když je film točen primárně s cílem být strhujícím artem, automaticky se tím o tuto pozici připravuje. Za vším je až moc vidět záměr, což mi brání nechat se tím jakkoli "pohltit". Jinak ale pěkný a zajímavý kousek. Jarmusch má ale lepší.
Toxický mstitel (1984)
Bohužel to není zas tak ultimátní, přesto to má ale "silné" momentu a jednou na to kouknout je sranda. Do kultu to má ale pro mě daleko.
Triumf vůle (1935)
Obludně monstrózní film s nespornými kvalitami... Ale hvězdy za ně dávat nebudu.
Ať vejde ten pravý (2008)
Pěkný a překvapivě i originální horor, který vzpomíná na doby, kdy se děsilo atmosférou, namísto krví. Dobří herci a neamerický přístup to jistí. Remake si ale umím představit - jsem zvědavý, jak to dopadne.
Solaris (1972)
Ze Stalkera jsem byl daleko nadšenější. Asi je chyba, že jsem viděl jako první novou verzi, přesto je ale zajímavé, že tato je dějově bohatší a rozhodně obsáhlejší. Nemělo by to být naopak? Holt Tarkovskij remaky nesnese...
Uvolněte se, prosím (2004) (pořad)
Hodně to záleželo na hostech, kteří byli přizvaní, ale i přes pár skvělých okamžiků je to stále spíš na brouzdání po youtube než pravidelném sledování.
Česko Slovensko má talent (2010) (pořad)
Castingová kola výborná, zbytek klasické české bahno.
Talentmania (2010) (pořad)
Velká prohra TV nova. Kvalitně, obsahově - vším za primou. A to jsem se vždycky novy zastával, že jen dělají, co většina chce - tohle holt nevyšlo.