Recenze (984)
Black Widow (2021)
Ty vole, to je bída!
Zhoubné zlo (2021)
Jestli tenhle film něco charakterizuje, pak je to slůvko obskurní!
Vincentův svět (2004) (seriál)
Jeremy Piven je neobjevená hvězda pohybovýho a výrazovýho herectví!
Věřte mi: Únos Lisy McVeyové (2018) (TV film)
Přišlo mi to podobně scénaristicky slabý jako tématicky podobnej Room. Dokud jsme byly v prostředí únosu, tak to docela táhlo (má to solidní produkci), ale jakmile byla buchta v bezpečí, tak následoval totální propad a nuda až do hoven...
Zvrácená (2021)
Se jim ta postprodukce moc nepovedla. Nicméně intro je epic!
Capone (2020)
To je ale blbost! Něco tak nesmírně otravného jsem dlouho neviděl...
Dellamorte Dellamore (1994)
Nezvykle poetická a autentická atmoféra!
Pach krve (2021)
Naprosto zbytečnej restart pramálo související s původní řadou...
Jako v bavlnce (2020)
Škoda, že ke konci to šlo do kytek, do půlky jsem to žral jako blázen!
Pojď za tátou (2019)
Škoda toho vláčného začátku, protože pak se to rozjede v solidní bizár. Wood vs. Redcliff 1:1 :D