Recenze (1 509)
Hlasy v hlavě (2000)
Příjemný film o normálních lidech s normálními starostmi, které na chvilku zaskočí nenormální konstalace - psychicky nemocný Ray, příliš zodpovědný bratr Pete a těhotná Laura. Film, který přes všechny dramatické momenty, nevyzní depresivně.
Jesus Christ Superstar (2000) (TV film)
Proti zpracování z roku 1973 velmi slabé. Jasně, že inscenovaná podoba je v nevýhodě proti plenéru, ale to by mi tak nevadilo, jako děsně přeslazený Ježíš a slaboučké pěvecké výkony - Střihavka s Bártou by je mohli učit.
Jesus Christ Superstar (1973)
Mému srdci nejbližší zpracování výborného muzikálu. Miluju ty hipíky, jejich hadry, tanec a všudypřítomnou "jakoby" improvizaci.
Georgia (1995)
Film o dvou velmi rozdílných sestrách. Jedna je slavná countryová zpěvačka, spořádaná matka a manželka. Druhá tápající a věčně zfetovaná neúspěšná rockerka. Ale ani jedna není vyloženě dobrá nebo špatná. Obě mají svůj cíl a svojí cestu, jenže "rockerka" poněkud destruktivní. Obě herečky v hlavních rolích jsou skvělé, ale Jennifer Jason Leighová má mnohem víc prostoru a ten rozhodně nepromarní. Ukázky jejích klubových vystoupení jsou jako její život - citové, ukřičené, uslzené a zfetované.
Mrtvý muž přichází (1995)
Nemyslím, že šlo jenom o zkoumání viny nebo neviny, o právo nebo povinnost "mrtvého muže" morálně či právně odsoudit nebo ho držet za ruku nebo o míru polehčujících okolností. Tenhle film mi definitivně vyvrátil přesvědčení o potřebě trestu smrti právě proto, že se na trest smrti a na to, co mu předchází, dívá i z jiného úhlu než jen ze "zabils? tak my tě taky zabijeme.".
Vtip (2001) (TV film)
Mrazivé ztvárnění osudu ženy, respektive jejího boje s rakovinou, téměř dokumentární formou krok za krokem a velmi reálně natočené. Nemocniční rutina, kdy se před váší postelí baví lékaři o vás, vašich symptomech, prognozách, bolesti a agonii se studenty, jako byste tam ani nebyli, je snad ještě horší, než znát pravdu o své nemoci. Jakpak se asi Emma Thompson v té roli musela cítit, zahrála ji totiž tak opravdově, až to bolelo.
Daredevil (2003)
Trapárna na druhou. Affleck tradičně prkenej a afektovanej a holka taky nemastná, neslaná. Ještě že tam byl Colin Farrell - aspoň někdo "vidomej".
Osbournovi (2002) (pořad)
Ozzy je skvělý muzikant. Je fajn, když člověk sám sebe bere s nadhledem a dovede si ze sebe i ze své "family" dělat legraci, ale tohle je vrchol nevkusu. Nevím, proč to Ozzy dělá. Musí mít prachů jak šlupek, tak proč prodává svůj třas, tlustý rozmazlený smrady a manželčinu rakovinu?! Je to prostituce nejhrubšího kalibru.
Magnolia (1999)
Byla to fakt pecka. Tom Cruise, kterého jinak nemusím, předvedl to nejlepší, co jsem od něj kdy viděla. A vůbec všichni herci byli moc dobří. Ty příběhy, způsob, jakým byly pospojovány, déšť žab.....prostě nádhera!
Pocta Freddiemu Mercurymu (1992) (koncert)
Nic před tím ani nic potom z hudebního světa se mnou tak nezamávalo. Pocit, že v přímém přenosu se mnou sleduje tento skvělý koncert x milionů lidí, je těžko popsatelný. Smutek z umrtí Freddieho byl vystřídán poklonou hvězd jako Extreme, Def Leppard, Mettalica, Guns'n'Roses, Elton John .... v jejichž podání zněly písně Queen naprosto nově a úžasně. Atmosféra na stadionu i na jevišti, pokora a úcta účinkujících, přitom nářez..... ještě dnes mě z toho mrazí.