Recenze (531)
Roming (2007)
Jediné, co si z tohoto filmu pamatuji, je sprostě mluvící Polívka. Upřímně, sprosťárny mi ve filmech nevadí, ale musí mít nějaké logické opodstatnění. Jenže tady solí Polívka jednu píču za druhou a člověk si tak vlastně říká: "Proč...?".
Nemocnice na kraji města po dvaceti letech (2003) (seriál)
Tak zrovna na pokračování "Nemocnice na kraji města" jsem se těšil docela dost, vždyť moji rodiče a vlastně i já jsme ji rádi sledovali a užívali jsme si ji. Jenže všechno to, co krásně fungovalo před dvaceti lety se s moderní dobou jakoby vytratilo a kvalita celého seriálu šla velmi rychlými kroky do kopru (a nezachránily to ani nové postavy, ani snaha o zachycení vztahu Romka - běloch). Hvězdičku z úcty ke všem hercům, kteří se objevili v obou seriálech!
Vraždy v Kitzbühelu (2001) (seriál)
Kitzbühel je opravdu krásné místo a jednou bych jej chtěl určitě navštívit. Jenže viděli jste někdy, aby pouze samotné lokace utáhly slaboučký kriminální seriál? :(
Slunce, seno a pár facek (1989)
Oproti prvnímu dílu mírný kvalitativní pokles, přesto pořád o třídu lepší než "porevoluční" Slunce, seno, erotika. Jen kdyby TV Nova celou trilogii neopakovala minimálně pětkrát do roka, to se potom člověk musí už hodně držet, aby všechny tři filmy neposlal do odpadu... Časté reprízy = zabiják čehokoliv!
Saw: Hra o přežití (2004)
Odpad z principu, protože už jenom samotná představa sledovat bandu lidí, jak umírají v nějakých pastech, které nastražil nějaký šílenec se mi hnusí. A to tak, že velmi. Někdo sice může namítnout, že jsem sračka nebo že jsem Saw neviděl nebo že nechápu, co tím chtěl autor říci, ale je to můj názor. Odmítám podobné filmy sledovat a doufám, že jej další filmaři nebudou následovat.
Teletubbies (1997) (seriál)
"Tinky Winky, Dipsy, Lálá, Pó!", "Tuli, tulíííí!"... Co k tomu říct víc. Vlastně jednu věc bych měl - kde udělali soudruzi z Velké Británie a USA chybu? Chudáci děcka, jejichž rodiče je na tohle nutí dívat. :(
Co týden vzal (2008) (pořad)
Další pokus o Talk-show od zombie Bubílkové... A další selhání. Jak to ta ženská jenom dělá? ;)
Politická střelnice (2009) (pořad)
Zombie Bubílková se přesunula na Barrandov a pořád divákům servíruje ten svůj nechutně skřehotavý hlas a prý "politickou satiru" nebo co to vlastně v jejím podání je. Ne, děkuji, Zuzano, Šimek tě vytáhl nahoru, ty sama seš jen hnusná, skřehotavá baba.
Kobra 11 - Nasazení týmu 2 (2003) (seriál)
Naprosto to stejné jako klasická Kobra 11, jenže... Jenže to k uzoufání nefunguje, zásluhou ústřední dvojice, které jejich vztah a vlastně i vyšetřování vůbec nevěříte. A tak, ačkoliv to nerad přiznávám, zhruba od sedmé série nesmrtelný Semir je mi daleko sympatičtější než tihle dva.
Sám doma 3 (1997)
Žádné velké sympatie k celé sérii Sám doma nechovám, ale uznávám, že s Culkinem v hlavní roli se to ještě dalo vydržet (i když se zavřenýma očima). Jenže tady Culkin není a stejně tak tam není ani nic dalšího, co by mě donutilo hodnotit jinak než odpadem. Zkrátka: slabé, příšerně slabé, že se ani těm různým držkopádům smát nebudete.