Recenze (41)
Zredigováno (2007)
Film jsem si pustila náhodou , nic jsem o něm nevěděla a tak jsem si zpočátku myslela , že jde pouze o dokument . Nedokážu to hodnotit jako film , ale oceňuji odvahu tvůrců něco takového natočit a snahu ukázat lidem alespoň kousek pravdy. Některé záběry jsou dost otřesné.
Parfém: Příběh vraha (2006)
Závěr mi zkazil celkový dojem z jinak docela dobrého filmu.
Neviditelné děti (2005)
Hodnotit film jako celek je dost těžké, většina povídek je dost dobrých. Příběh Jonathan jsem ale bohužel dost dobře nepochopila. Nejsilnějším zážitkem byl pro mě příběh Blancy, jejíž rodiče jsou feťáci s AIDS a poslední povídka, která je velmi dojemná. Pouze těmto dvěma bych dala plné hodnocení.
Million Dollar Baby (2004)
Nemám ráda box a ženský box už vůbec ne. K filmu mě přinutila jen pouhá zvědavost, za co dostal vlastně tolik Oskarů. Mohu teď jen s potěšením říci, že se mi tak naskytl velký a nečekaný zážitek. Nejedná se tu ani tolik o sport, jako o silný lidský příběh, který nám tvůrci nabídli v tom nejlepším možném provedení a se skvělými hereckými výkony.
Román pro ženy (2004)
Pár úsměvných scén nevyváží trapnost těch ostatních. *** dávám pouze za výkon Simony Stašové.
Dům z písku a mlhy (2003)
O tomto filmu jsem dříve nic neslyšela ani o něm nic nečetla. O to víc mě překvapil. Je to výborně zpracovavý neobvyklý námět s velkou dávkou emocí. Příběh zoufalých lidí , v kterém se od samého začátku dá tušit, že nemůže dopadnout dobře. Přesto jsem ale tak silný konec nečekala. Maximální hodnocení jen tak nerozdávám, ale tento film si ho podle mého zaslouží.
Falešné obvinění (2003) (TV film)
Docela mě překvapuje nízké hodnocení . Na tu hrůzu, co nám v současnosti většinou nabízejí všechny TV stanice , bylo toto nadprůměrné. Obsazenní bylo výborné a všechny role dobře zahrané až na Simonu Postlerovou. Ta svojí zápornou a odpudivou roli zbytečně moc přehrávala.
Helena Trojská (2003) (TV film)
V tomhle případě se zde musím připojit k malé hrstce kladně komentujících uživatelů. TV film má pro mě nic neříkajícího režiséra, nemá žádnou velkou výpravu, žádné hvězdné obsazení a přesto mi příběh Parise a Heleny řekl svým dějem mnohem víc, než velkofilm Troja Wolfganga Petersena.
Jindřich VIII. (2003) (TV film)
Ve srovnání s Tudorovci je zde Jindřich VIII. z mého pohledu mnohem přesvědčivější a Ray Winstone ho hraje výborně. I když se mi seriál Tudorovci také libil, tento film oceňuji více.
Gladiátor (2000)
Ze současných historických velkofilmů je Gladiátor pro mě jednoznačně nejlepší. Ostatní, jako třeba Troja nebo Alexandr Veliký jsou pro mě už jenom filmy průměrné.