Recenze (840)
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
nerozumím svým emocím, ale vydržela jsem do konce...mé konzervativní srdce se s tím dlouho vyrovnávalo...ale proč ne? Proč tomu nevěřit? Proč si nedělat srandu z jiných i ze sebe?
Přepadení v Pacifiku (1992)
jednoznačně nejlepší film Stevena. Možná ještě série s Nicem...od Aljašky to s ním ale začalo jít z kopce:o(
Devátá brána (1999)
Tenhle žánr je můj šálek kávy, bohužel, zas je to pro mě jen průměrný satanistický thriller...děj nějak sklouzl do monotónnosti, ten konec mě dorazil. Příliš překombinované zklamání. I přes to film drží napětí a vydržíte až do konce.
Návrat do Cold Mountain (2003)
Tak tohle je velká emocionální síla. Nicole je naprosto skvělá a dokonce i čuník Renée Zellweger je tady za frajerku. Nádherný herecký koncert zúčastněných. Díky.
Mars útočí! (1996)
Tohle je pro mne také lahůdka z Burtonovy dílny, crazy sci-fi, skvělé obsazení, rozhodně nedoporučuji pro slabší konzervativní povahy, ale já se bavila výborně. Dodnes slyším legrační hlášku "přicházíme v míru!":o))
Cela smrti (1996)
snaha byla, ale bohužel jsem se málem unudila k smrti. Asi scénárista použil článek z novin jako scénář....jako patnáctiminutový dokument s morálním zamyšlením by mi vyhovoval:o)
Devil (2001)
já myslela, že jsem to já, v tom ponurém sirotčinci. Syrový dojem, pach sklepení a velmi zkličující atmosféra.Moc dobrý film. Del Toro je mistr svého oboru, něco jako Steven King píše své strašné příběhy. Postavy -spíše karikatury....výborně zahrané v depresivním stylu.Pro mne jedinečné. Jako u filmu "Ti druzí", koukala jsem s otevřenou pusou a čekala, která z rizik se stanou skutečností. Nakonce bomba nevybuchla...díky Bohu!:o)
Mrtvá jáma (1989)
Dodnes se stále bojím, i když mi po letech připadají některé scény komičtější. Dialogy také nejsou zrovna duchaplné, ale ta atmosféra je prostě nádherná!!! Z nostalgie 5 hvězd!
Underworld: Evolution (2006)
pro mne celkem fajn....jednička byla sice lepší...ale tenhle žánr mi vyhovuje, ponurá šeď a triky...to já ráda. Oproti ostatním kritikám - celou sérii bych stavěla jen maličko maličko pod úroveň Bladea.....ale řekněme si rovnou - kolik kvalitnějších filmů tohoto žánru se podařilo v posledních 15 letech natočit? Zlatý Polanský...jeho Ples upírů byla napůl komedie, ale i při ní mrazilo.....
Kopytem sem, kopytem tam (1988)
tento film mě svého času dost šokoval, ale byl na tu dobu naprosto skvěle natočený a paní Chytilová prostě uměla a umí....V té době jsem byla v kině také na "panelstory" a taky to nebylo vůbec špatné...bylo mi 21 let....:o)