Recenze (840)
Okupace (2015) (seriál)
Hu... no tohle me dostalo... tohle je zajimave politicke scificko! Krome dobre propracovanych dialogu me nadchly i uzasne interiery a exteriery. Propracovanost deje je uzasna! Sympaticke postavy. Proste perfekt.. pet nemuzu dat,to bych trumfla moji oblibenou SGC... ale na devadesat procent to je. 😁
Sestra i matka (2004) (TV film)
Trochu pidlooká Kristen Bell není normálně úplně můj šálek kávy, ale v tomto filmu je naprosto geniání... jako Anne Heche.... která můj šálek kávy je.. úžasné...
Pád (2013) (seriál)
Jsem divna... divna.... ale desiva nuda...nuda... trapny kecy....pohádkaři...a o nebezpecneho psychopata se pekne staraji v nemocnici sestricky a doktorky bez dohledu,tralalalalala............
Interstellar (2014)
hoooodněěě, hooodně jsem musela vydržet... abych se dočkala psychedelického konce... a to jsem ani neměla lysohlávky! Zdlouhavá, fakt hodně zbytečně zdlouhavá opičárna! Skoro bych řěkla, že ten celkem dobrý námět se dal zpracovat mnohem, ale mnohem lépe... tak třeba si příště dá lysohlávky ten scénárista! A udělá z toho hit.... ne shit... :)
Ctihodné mrtvoly (1976)
Tak znovu... asi po seste.... koukam,koukam,pak se zacnu nudit.... a najednou prask a je po nem... a ja zas uz nevim,o co vlastne slo! 😀
Tísňová linka (2013)
Stará klasika...omraceny vrah se ma co? Dorazit! Kdyby se to dotahovalo do konce,nebylo by to byvalo tak stupidni.
Prokletí spící panny (2016)
Stupido mio! Melo to potencial. Melo. Vyuzilo ho to? Nevyuzilo. No a fakt,fakt se vyplati vydrzet do konce... to se teprve poradne nas.....e! 😂
Zombies: Den-D přichází (2008)
Ze nenudi?? Omyl... jaky ma smysl koukat skoro dve hodiny na rvouci zombie zerouci lidi?? Koho to bavi? Po case musim opravit..jen by to chtelo trochu vic deje..
Dej si pohov, kámoši 2 (1995)
Úžasně laskave dilko... jako vzdy me tato dvojka baví... a nejen ta dvojka...Sophia i v 61 letech je uzasna kocka!
Nebezpečný vlak (1999) (TV film)
Jednicku za komedii... ! 😂 jak postarsi clovek predbehl vlak..